W tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku”, nagradzającym instytucje finansowe za jakość obsługi, Nationale-Nederlanden zostało docenione w trzech kategoriach. Ubezpieczyciel zdobył wyróżnienie za „Najlepszy ubezpieczyciel w Polsce”, „Najlepszą obsługę w kanałach zdalnych” oraz „Najlepszą obsługę w placówce”. Dodatkowo, organizatorzy konkursu nagrodzili również Notus Finanse, spółkę należącą do Nationale-Nederlanden, za „Najlepszą obsługę hipoteczną”.
- Wyróżnienie w rankingu jest dla nas potwierdzeniem słuszności obranych działań. Przykładamy szczególną wagę do jakości obsługi klientów. Nasz zespół, w tym również doradcy ubezpieczeniowi, stale się rozwijają i podnoszą swoje kwalifikacje. Cały czas staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i oferować coraz wyższy poziom usług. Otrzymane nagrody są tym bardziej cenne, że bazują na ocenach audytorów, którzy wcielając się w rolę klientów, sprawdzali poziom obsługi zarówno naszych pracowników, jak i doradców
– mówi Aleksandra Gorbacz, Customer Experience Manager w Nationale-Nederlanden.
- Innowacyjne rozwiązania technologiczne stanowią ważny element strategii Nationale-Nederlanden. Przykładamy dużą wagę do rozwoju cyfrowych kanałów obsługi, ponieważ chcemy, aby nasi klienci mogli realizować swoje sprawy wygodnie, z dowolnego miejsca i o każdej porze. Aby usprawnić im zdalną obsługę wprowadziliśmy w ubiegłym roku usługę mojeID, która umożliwia potwierdzanie tożsamości online. Cieszymy się, że eksperci rankingu zauważyli efektywność wprowadzanych innowacji i postanowili je docenić, przyznając nam nagrodę za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych
– dodaje Aleksandra Gorbacz.