„Ubezpieczenie na dwa koła” w ING i Nationale-Nederlanden
ING Bank Śląski i Nationale-Nederlanden proponują klientom ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkownika. „Ubezpieczenie na dwa koła” jest dostępne w ofercie od 16 czerwca br.
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID
Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z usługi mojeID. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że dostęp do kont użytkowników systemu n-serwis i korzystanie z nich są jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze.
Nn arrow
Czytaj więcej

Znamy polskich laureatów konkursu Social Innovation Relay 2020
28 maja 2020 r. eksperci Nationale-Nederlanden i Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości po raz kolejny wyłonili najlepsze pomysły na innowacje społeczne opracowane przez uczniów szkół średnich. W tym roku do finału konkursu Social Innovation Relay 2020 zostało zaproszo...
Nn arrow
Czytaj więcej

Znamy zwyczaje zdrowotne Polaków – największe badanie internetowe w Polsce
W Narodowym Teście Zdrowia Polaków, przeprowadzonym przez Medonet w partnerstwie z Nationale-Nederlanden, wzięło udział ponad 400 tys. osób. Na podstawie danych otrzymanych z badania powstał raport o stanie zdrowia Polaków. Każdy ankietowany poznał swój Indeks Zdrowia or...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza ubezpieczenie nieruchomości online
W czasie panującej pandemii koronawirusa i społecznej izolacji Nationale-Nederlanden umożliwia zakup ubezpieczenia domu i mieszkania przez internet. Produkt dostępny jest zarówno dla nieruchomości zamieszkiwanej przez klienta, jak i wynajmowanej osobom trzecim. Dzięki od...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem kampanii ONKOOBRONA
Firma Nationale-Nederlanden została partnerem kampanii ONKOOBRONA realizowanej przez Fundację Onkologiczną Alivia. W ramach współpracy ubezpieczyciel przekazał pieniądze na rozwój projektu, którego celem jest pomoc pacjentom onkologicznym w minimalizowaniu ryzyka zarażen...
Nn arrow
Czytaj więcej

Relacje na dystans – czyli jak koronawirus wpłynął na codzienność polskich rodzin
Rozwój epidemii i spowodowane nią obostrzenia diametralnie wpłynęły na styl życia i funkcjonowanie społeczeństwa. Tam, gdzie to możliwe, nastąpiły maksymalne ograniczenia w przemieszczaniu się i kontaktach między ludźmi. Około jedna trzecia dorosłych posiadających dzieci...
Nn arrow
Czytaj więcej

Polskie rodziny zanurzone w technologiach. 6 na 10 Polaków wierzy, że dzięki cyfryzacji łatwiej będzie im łączyć życie prywatne z pracą
Pandemia koronawirusa pokazała Polakom, że dzięki szerokiemu spectrum rozwiązań cyfrowych, są w stanie efektywnie pracować, a także podtrzymywać relacje z rodziną i przyjaciółmi. Obecna sytuacja daje nam przedsmak przyszłości – za dwie dekady nasze życie będzie nasycone ...
Nn arrow
Czytaj więcej

#CodzienniBohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden
Na czas pandemii Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru pracy, nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie. Akcja ma pokazywać społeczeństw...
Nn arrow
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7