Rower staje się środkiem transportu dla 87 proc. Polaków. Co trzeci z nas zabiera go także na urlop
Podczas pandemii wiele osób zrezygnowało z komunikacji miejskiej na rzecz rowerów czy hulajnóg. Jak wynika z drugiej edycji raportu Nationale-Nederlanden „Polacy na dwóch kołach” aż 87 proc. respondentów korzysta właśnie z takiej formy transportu i rekreacji. Co więcej, ...
Nn arrow
Czytaj więcej

Koronawirus zajrzał do portfeli Polaków
Pandemia koronawirusa okazała się pierwszym kryzysem, który wymusił tak powszechne zmiany w myśleniu o finansach własnych i swoich najbliższych. Z raportu Nationale-Nederlanden „Pokolenie równoległych światów: między rzeczywistością a wirtualnością” wynika, że co dziesią...
Nn arrow
Czytaj więcej

Szybka pomoc psychologiczna dla pół tysiąca chorych na raka i depresję
Co trzecia osoba chorująca na raka zmaga się również z depresją. Pacjent, którego życiu zagrażają dwie tak poważne choroby, nie powinien czekać w kolejkach na wsparcie. Tymczasem w Polsce w kolejce do terapii z psychoonkologiem można spędzić nawet ponad rok. Fundacja „Tw...
Nn arrow
Czytaj więcej

Grupa NN przejmie biznes MetLife w Polsce i Grecji
Dziś Grupa NN ogłosiła porozumienie w zakresie nabycia biznesu MetLife w Polsce i w Grecji. Wartość transakcji szacowana jest na kwotę 584 milionów EUR. Inwestycja ta wzmacnia wiodącą pozycję rynkową Grupy NN na rynku ubezpieczeń na życie oraz produktów emerytalnych w Po...
Nn arrow
Czytaj więcej

Mali pacjenci w wirtualnym świecie. Fundacja K.I.D.S. i Nationale-Nederlanden pracują nad projektem VR dla dziecięcych szpitali
Zastosowanie wirtualnej rzeczywistości jako wsparcia dla najmłodszych pacjentów to jedna z inicjatyw Fundacji K.I.D.S., której celem jest stworzenie nowoczesnych szpitali przyszłości. Wprowadzenie do placówek medycznych rozwiązań VR ma zminimalizować ból oraz stres u dzi...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z tytułem Business SuperBrands 2021
Nationale-Nederlanden w wyniku głosowania ekspertów Konfederacji Lewiatan zostało wyróżnione tytułem Business SuperBrands 2021. Tym samym ubezpieczyciel znalazł się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
Nn arrow
Czytaj więcej

Boom na rowery trwa w najlepsze. Ponad jedna trzecia Polaków korzysta z tych pojazdów nawet kilka razy w tygodniu
Jazda na rowerze czy hulajnodze to dla Polaków coraz częściej nie tylko alternatywa dla komunikacji miejskiej, ale dodatkowa aktywność fizyczna, a nawet hobby. Jak wynika z drugiej edycji badania Nationale-Nederlanden „Polacy na dwóch kółkach” aż 87 proc. z nich korzysta...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden ponownie doceniony w Konkursie „Dobroczyńca Roku” 2021
W tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”, Nationale-Nederlanden zostało laureatem w kategorii zdrowie. Kapituła doceniła firmę za zaangażowanie oraz wsparcie kampanii Movember Polska, w ramach której zorganizowano badania przesiewowe dla mężczyzn pod kątem nowotw...
Nn arrow
Czytaj więcej

#KołaZainteresowań – inspirująca do aktywności kampania Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Jej celem jest zachęcenie do wymiany porad, propozycji tras czy wspóln...
Nn arrow
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7