Nationale-Nederlanden kolejny raz wspiera kampanię „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”
Właśnie rozpoczyna się 18. edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” organizowana przez Fundację Twarze Depresji. Po raz kolejny w akcję zaangażowała się marka Nationale-Nederlanden. W tym roku ubezpieczyciel kontynuuje współfinansowanie programu „Twarze ...
Czytaj więcej

Zadbaj o profilaktykę finansową i ubezpiecz się na wypadek zachorowania na nowotwór
W obliczu rosnących statystyk dotyczących zachorowań na nowotwory w Polsce, Światowy Dzień Raka staje się momentem refleksji nad znaczeniem profilaktyki onkologicznej. Jest to również okazja do podkreślenia roli, jaką ubezpieczenia ochronne mogą odegrać w zabezpieczaniu ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden po raz pierwszy wśród 10 najlepszych pracodawców w Polsce i Europie
Nationale-Nederlanden jako jedyny ubezpieczyciel znalazł się w gronie 10 najlepszych pracodawców w kraju. Prestiżowy certyfikat Top Employer Polska, który otrzymała firma, przyznawany jest tylko raz w roku, po kompleksowym audycie badającym procesy, projekty i inicjatywy...
Czytaj więcej

Wystartowały zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski – przedłużona współpraca ze sponsorem tytularnym. W tym roku świętujemy stulecie maratonu      w Polsce!
Rozpoczęły się zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski. Impreza tradycyjnie odbędzie się w ostatni weekend września – start i meta, tak jak w ubiegłym roku, zlokalizowane będą w samym centrum Warszawy – przy Placu Defilad. Sponsorem tytularnym wydarzenia p...
Czytaj więcej

Co 10. dorosły na świecie choruje na cukrzycę
Cukrzyca dotyka miliony ludzi na całym świecie. To schorzenie metaboliczne wymagające stałej uwagi, farmakoterapii, dbania o dietę, a także wsparcia medycznego. Według szacunków IDF (Międzynarodowej Federacji Diabetologicznej) 1 na 10 dorosłych na świecie na nią cierpi. ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden kolejny raz z tytułem Superbrands
Nationale-Nederlanden zostało po raz kolejny wyróżnione prestiżowym tytułem Superbrands. Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie największego badania konsumenckiego w kraju, a kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z z...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wspiera Dzień na U. Panowie teraz Wasza kolej!
Dzień na U to święto każdej i każdego z nas. To wybrany dzień w roku, który rezerwujemy na potwierdzenie naszego zdrowia. Profilaktyczne badania powinny wejść w nawyk tak samo, jak regularne wizyty u kosmetyczki czy treningi na siłowni. Aż 67% Polaków deklaruje, że to ic...
Czytaj więcej

Blisko dwie trzecie Polaków jest gotowych na starość
Przejście na emeryturę stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu. Niemniej, do szczęśliwej i pełnej długowieczności prowadzi wiele lat aktywności zawodowej, rozwoju osobistego, a także dbania o swoje zdrowie i samopoczucie. Według wyników raportu Nationale-Nederla...
Czytaj więcej

Mosznowładcy i bezpłatne badania dla mężczyzn w 13 miastach w Polsce
Kampania Mosznowładcy każdego roku cieszy się coraz większą popularnością i coraz więcej osób nie tylko słyszy o akcji, ale również aktywnie w niej uczestniczy. Tym razem Mosznowładcy rozstawią swoje gabinety w Warszawie, Białymstoku, Wrocławiu, Gdańsku, Bytomiu, Bydgosz...
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7