W związku ze stałym rozwojem firma Nationale-Nederlanden nawiązała właśnie współpracę ze startupem Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Jego zadaniem jest wsparcie procesu rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu i wyborze kandydatów do sieci sprzedaży.
W Nationale-Nederlanden stawiamy na skuteczne połączenie świata online ze światem fizycznym. Inwestujemy nie tylko w cyfrową transformację naszej firmy, ale również w rozwój sieci sprzedaży. Teraz przyszedł czas na wsparcie i usprawnienie procesów rekrutacyjnych w tym obszarze, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie Emplobota. Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu zwiększymy naszą efektywność przy jednoczesnej oszczędności czasu, którego dotychczas wymagały działania rekrutacyjne
– mówi Monika Kosińska, Partner ds. HR i Rozwoju w Nationale-Nederlanden.
Chcemy trafić do kandydatów, którzy na co dzień zaglądają na portale z ogłoszeniami o pracę, a jednocześnie są aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych. Drugi ważny aspekt to wpłynięcie na pozytywne doświadczenie kandydata. Proces aplikacyjny przez Emplobota jest łatwiejszy i bardziej dostępny, bo nawet nie posiadając CV, można zgłosić chęć współpracy z naszą firmą. Kolejną wartością, jaką daje to rozwiązanie, jest informacja zwrotna. Kandydat otrzymuje ją od razu po zakończeniu rozmowy
– dodaje Monika Kosińska.