Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Jej celem jest zachęcenie do wymiany porad, propozycji tras czy wspólnego dbania o bezpieczeństwo. Do promocji akcji firma zaprosiła aktorki Joannę Jabłczyńską i Agnieszkę Sienkiewicz oraz twórców internetowych: Szajbajka i Technostrefę.
Pod hasztagiem #KołaZainteresowań firma chce zbudować społeczność osób aktywnie spędzających czas wolny i przestrzeń do wymiany doświadczeń. W mediach społecznościowych pojawią się inspirujące treści, porady oraz pomysły skierowane dla rowerzystów, biegaczy oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych. Swoją perspektywę na aktywności indywidualne lub w gronie rodzinnym będą pokazywać influencerzy zaangażowani w akcję, która potrwa do połowy lipca.
Nationale-Nederlanden uruchomi również mobilne, bezpłatne serwisy rowerowe połączone z usługą bike fittingu oraz punktem ładowania i serwisowania e-hulajnóg. Poza serwisowaniem i naprawą sprzętu eksperci pomogą dopasować rower do użytkownika – doradzą w doborze ramy czy regulacji siodełka, aby zwiększyć komfort jazdy. Wszystko po to, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji. W trzy kolejne weekendy (29-30 maja, 5-6 czerwca i 12-13 czerwca) mobilne serwisy Nationale-Nederlanden staną w punktach znajdujących się na trasach najpopularniejszych polskich szlaków rowerowych: Green Velo, Velo Baltica i Szlaku Orlich Gniazd. Dokładne miejscowości będą ogłaszane podczas transmisji live z ambasadorami akcji.
Dodatkowo, Nationale-Nederlanden zdecydowało się wesprzeć dwa sportowe wydarzenia. Firma została sponsorem pierwszego ultramaratonu rowerowego Mazowiecki Gravel oraz trzeciej edycji ogólnopolskich zmagań o tytuł Rowerowej Stolicy Polski, w którym mieszkańcy ponad 50 miast prezydenckich, korzystając z aplikacji Aktywne Miasta, będą rejestrować każdą swoją rowerową przejażdżkę. Wygra to miasto, którego rowerzyści przejadą wspólnie najwięcej kilometrów. Celem projektu jest propagowanie aktywnego trybu życia, promocja turystyki rowerowej i jazdy rowerem jako alternatywnym środkiem transportu.
Kampania #KołaZainteresowań promuje ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkowników „Na dwa koła”, które dostępne w ofercie Nationale-Nederlanden i ING Banku Śląskiego.