W tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”, Nationale-Nederlanden zostało laureatem w kategorii zdrowie. Kapituła doceniła firmę za zaangażowanie oraz wsparcie kampanii Movember Polska, w ramach której zorganizowano badania przesiewowe dla mężczyzn pod kątem nowotworów, a także warsztaty i konsultacje dotyczące zdrowia psychicznego.
Przyznane przez kapitułę konkursową nagrody są dla nas potwierdzeniem, że zaangażowanie w projekty społeczne, które są częścią naszej strategii, są zauważalne i doceniane na rynku. Cieszymy się, że wspólnie z naszymi partnerami możemy tworzyć inicjatywy, które pozytywnie wpływają na jakość życia Polaków. Chcemy w dalszym ciągu edukować i zachęcać społeczeństwo do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz pomagać tym, którzy są otwarci na zdobywanie nowych umiejętności i rozwijanie kompetencji przyszłości
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden