Jak co roku w listopadzie ruszyła kampania Movember Polska. Mężczyźni w całym kraju zapuszczają wąsy, aby swoją zmianą wizerunku prowokować do rozmów na temat ich zdrowia. Z tej okazji w ośmiu miastach w Polsce, można skorzystać z badań przesiewowych pod kątem nowotworów jąder i prostaty.
Ósemka w wielu kulturach jest cyfrą szczęśliwą i wierzymy, że taka też będzie tegoroczna kampania Movember Polska. Udało nam się zaangażować fantastycznych ambasadorów i partnerów, którzy rozumieją, jak świat wokół nas się zmienił w ostatnich latach i jak zmieniają się wyzwania w zakresie dbania o męskie zdrowie
– mówi Jakub Kajdaniuk, rzecznik prasowy Fundacji Kapitan Światełko.
Jako przyjaciele akcji Movember niezmiennie kibicujemy jej organizatorom i pomagamy w realizacji ich misji. Profilaktyka zdrowotna wśród mężczyzn wciąż pozostaje dla wielu osób tematem trudnym, krępującym. Wierzymy, że dzięki takim angażującym projektom oraz bezpłatnym badaniom uda się dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden – firmy uhonorowanej tytułem Dobroczyńcy Roku 2020 w kategorii „Zdrowie” za wsparcie działań organizatorów Movember Polska.