Nationale-Nederlanden otrzymało tytuł Superbrands. Jest on przyznawany najlepiej postrzeganym markom, wyłanianym na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Tytułem Superbrands może pochwalić się marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Wybór zwycięzców składa się z trzech etapów. Pierwszym jest badanie konsumenckie obejmujące ponad 2 500 firm, zgrupowanych w ponad 100 kategoriach. Kluczowy współczynnik stanowi Indeks Siły Marki Superbrands, czyli liczba głosów ankietowanych, które oddali na daną organizację. W drugim etapie każda z firm została oceniona i wybrana przez Radę Marek, czyli grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i autorytetem w zakresie wizerunku marki. Ostateczny werdykt zapadł w trzecim etapie - na podstawie połączenia opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.
- Opinie naszych klientów są dla nas zawsze bardzo istotne. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się uznaniem z ich strony. Chcemy być marką, która na co dzień nie tylko gwarantuje konsumentom najwyższą jakość usług i produktów, ale również angażuje się w liczne działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie. Ponadto, od lat wspieramy, a także inicjujemy działania mające na celu edukację Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. - Przyznany tytuł jest wyróżnieniem i docenieniem pracy całego zespołu, a także potwierdzeniem dobrze obranego kierunku rozwoju firmy – dodaje.
Organizacja Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. Jest jedyną na świecie, niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawanym globalnie.