Nationale-Nederlanden po raz kolejny znalazło się wśród laureatów konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”, którego organizatorem jest miesięcznik „Gazeta Bankowa”. Ubezpieczyciel uplasował się na drugim miejscu w kategorii ubezpieczeń na życie (Dział I), zyskując wysokie oceny jury za jakość posprzedażowej obsługi klientów.
Tytuł Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że rynek zauważa i docenia nasze zaangażowanie oraz najwyższe standardy. Jesteśmy dumni, że podejmowane przez nas działania i oferowane rozwiązania przekładają się na zadowolenie naszych klientów. To właśnie dla nich chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego dziś w pełni skupiamy się na realizacji naszej strategii, która koncentruje się na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów oraz rozwoju sił dystrybucji - tak abyśmy mogli docierać do klientów z najbardziej kompleksową ofertą
– mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, Dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.