Już 26 marca odbędzie się 17. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, organizowany przez Fundację „Maraton Warszawski”. W dniu biegu na uczestników i kibiców czekać będzie wiele dodatkowych atrakcji. Wciąż trwają zbiórki #BiegamDobrze, w ramach której biegacze zbierają fundusze na rzecz wybranych organizacji charytatywnych.
W trosce o biegaczy i ich kibiców
Jako Nationale-Nederlanden od lat zachęcamy Polaków do aktywności fizycznej, zbilansowanej diety oraz regularnych badań okresowych. Zbliżający się 17. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski to kolejna inicjatywa, dzięki której możemy motywować do zmian na lepsze. Jednak naszym głównym celem jest przekonanie jak największej liczby osób przede wszystkim do tego, aby o swoim dobrostanie myślały w sposób długofalowy. Podkreślamy, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint, dlatego hasło naszej kampanii brzmi #długodystansZDROWI. Chcemy, by troska o zdrowie nie była tylko jednorazową aktywnością, ale stała się dla Polaków integralną częścią ich stylu życia
– mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Specjalne strefy dla miłośników sportu
#BiegamDobrze – największa biegowa inicjatywa charytatywna
Zaangażowanie społeczne to jeden z kluczowych obszarów naszej działalności. Dlatego akcja #BiegamDobrze jest nam szczególnie bliska i bez wahania postanowiliśmy się w nią włączyć. To bardzo ważna inicjatywa, dzięki której możliwe jest wsparcie organizacji, które na co dzień niosą realną pomoc osobom potrzebującym. Chcąc jeszcze bardziej docenić wysiłek osób zaangażowanych w akcję zdecydowaliśmy o przeznaczeniu dodatkowych funduszy na trzy największe zbiórki. Dzięki #BiegamDobrze możemy nie tylko promować aktywny tryb życia, ale co najważniejsze – wspólnymi siłami poprawiać jakość zdrowia i życia wielu Polaków
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.
W akcji #BiegamDobrze wzięły już udział tysiące biegaczy - dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu wsparliśmy działania organizacji dobroczynnych. #BiegamDobrze to podwójna korzyść z biegania. Angażujemy się w sport i pomaganie. Tutaj liczy się każda złotówka i każdy darczyńca! Uczestnicy akcji oprócz wielkich serc mają też głowy pełne pomysłów - co roku wychodzą na trasę biegu w ciekawych przebraniach, prześcigają się w kreatywnych wyzwaniach i podziękowaniach dla uczestników zbiórek. Ta akcja to radość i pomaganie - cieszymy się, że w taki sposób angażujemy się społecznie
– mówi Magda Skrocka, COO i dyrektorka komunikacji Fundacji „Maraton Warszawski”.