Nationale-Nederlanden znalazło się wśród laureatów prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku”, który skierowany jest do firm angażujących się w działania społeczne. W tegorocznej edycji ubezpieczyciel został wyróżniony w kategorii „Zdrowie” za wsparcie dwóch kampanii – „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”.
To dla nas ogromne wyróżnienie zostać ponownie nagrodzonym przez kapitułę konkursową. Od lat aktywnie działamy społecznie, aby podnosić jakość życia Polaków. Przyznany tytuł jest dla nas potwierdzeniem, że to zaangażowanie jest nie tylko zauważane i doceniane, ale także przynosi pozytywne rezultaty. W ramach wyróżnionych kampanii udało się zapewnić dostęp do bezpłatnych badań tysiącom osób, co jeszcze bardziej motywuje nas do dalszej pracy oraz podejmowania działań, które wpłyną na poprawę świadomości o profilaktyce zdrowotnej. Dlatego zgodnie z nasza misją, będziemy dalej wspierać, edukować i promować zdrowy styl życia, co mamy nadzieję pomoże wielu osobom
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden.