Nationale-Nederlanden zostało po raz kolejny wyróżnione prestiżowym tytułem Superbrands. Zwycięzcy są wyłaniani na podstawie największego badania konsumenckiego w kraju, a kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR.
Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia.
Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Organizacja Superbrands Jest jedyną na świecie, niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawanym globalnie.