Właśnie rozpoczyna się 18. edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” organizowana przez Fundację Twarze Depresji. Po raz kolejny w akcję zaangażowała się marka Nationale-Nederlanden. W tym roku ubezpieczyciel kontynuuje współfinansowanie programu „Twarze Depresji dla Ukrainy” oraz konsultacji z psychoonkologiem dla osób chorujących na raka oraz ich bliskich.
Konsultacje z psychoonkologiem
Z depresją wciąż wiąże się wiele stereotypów, m.in. dotyczących tego, jak postrzegani są mężczyźni zmagający się z tą chorobą. Naszym zaangażowaniem w najnowszą odsłonę kampanii „Twarze Depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”, której tematem przewodnim jest depresja wśród mężczyzn, chcemy pokazać, że o zdrowiu psychicznym można i warto rozmawiać otwarcie i w ten sposób przełamywać związane z tym tabu. Zależy nam na tym, aby uświadamiać, jak ważna jest profilaktyka zdrowotna i troska o swoje zdrowie. Dlatego w Nationale-Nederlanden, obok wsparcia projektów Fundacji, podejmujemy także szereg innych działań promujących zdrowy styl życia. Namawiamy do regularnych badań profilaktycznych, przypominamy o aktywności fizycznej oraz od zeszłego roku wprowadziliśmy rozwiązania dla pracodawców w ramach umowy dodatkowej do ubezpieczenia grupowego, które mogą realnie pomóc pracownikom i ich rodzinom
- mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden.