Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie tegorocznych wyróżnionych w konkursie „Dobroczyńca Roku”. Bieżąca edycja przyniosła ubezpieczycielowi nagrodę w kategorii „Zdrowy tryb życia” za kampanię Mosznowładcy (Fundacja Kapitan Światełko) oraz za „Dzień na U” (Fundacja Rak’n’Roll).
– Jesteśmy zaszczyceni, że po raz kolejny mogliśmy znaleźć się w gronie nagrodzonych. Działania na rzecz ochrony zdrowia i zdrowego trybu życia, które od lat prowadzimy, są dla nas bardzo ważne. Tytuł „Dobroczyńcy Roku” jest dowodem na to, że nasze wysiłki zostają docenione. Przede wszystkim cieszy nas jednak to, jak wiele badań udało się przeprowadzić wspólnie z fundacjami, oraz fakt, że aktywnie zwiększamy świadomość profilaktyki w społeczeństwie
mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.