8 dni, 8 miast, 4 rodzaje badań, 1114 konsultacji, czyli blisko 100% frekwencja – te liczby najlepiej odzwierciedlają sukces tegorocznej odsłony akcji „Zrób sobie Dzień na U” Fundacji Rak’n’Roll oraz Nationale-Nederlanden. Trwająca dwa tygodnie kampania informacyjna w mediach i social mediach objęła swoim zasięgiem 700 tys. osób, a patronem medialnym akcji była TVP3 Olsztyn.
W tym roku powtórzyliśmy sukces z zeszłego roku, a właściwie go przebiliśmy. Zdecydowaliśmy się pojawić w większej liczbie miast, co stanowiło większe wyzwanie logistyczne. Mimo to wspólnie zdołaliśmy osiągnąć imponujące wyniki – została wykorzystana cała pula zaplanowanych badań, które z pewnością wpłyną na poprawę zdrowia wielu osób. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu tej akcji, naszemu partnerowi – Nationale-Nederlanden, a także mediom oraz władzom lokalnym, które wsparły nas w dotarciu do mieszkańców. Chcemy kontynuować nasze działania i już planujemy kolejne edycje akcji, które będą obejmować jeszcze więcej miast i badań, a także oferować wsparcie psychoonkologa na całej trasie medbusa
powiedziała Olga Myślińska z Fundacji Rak’n’Roll.
Jesteśmy niezwykle dumni z wyników naszej wspólnej z Fundacją Rak’n’Roll akcji „Zrób sobie Dzień na U”. Wspólnymi siłami udało nam się w tym roku dotrzeć do tysięcy osób i zapewnić im dostęp do niezbędnych badań profilaktycznych. W ramach tej społecznej inicjatywy, od dwóch lat również umożliwiamy naszym pracownikom skorzystanie z dodatkowego dnia wolnego na wykonanie badań profilaktycznych. To przede wszystkim wyraz naszego zaangażowania w promowanie zdrowia i profilaktyki. Cieszymy się, że możemy mieć realny wpływ na zdrowie Polaków, zwiększając ich świadomość i umożliwiając wczesne zaobserwowanie potencjalnych problemów zdrowotnych
komentuje Marta Pokutycka-Mądrala, Rzeczniczka Prasowa i Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.
Fundacja Rak’n’Roll Zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc ludziom w podobnej sytuacji.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.