Nationale-Nederlanden podejmuje natychmiastowe działania mające na celu wsparcie osób poszkodowanych w wyniku ostatnich powodzi na południu Polski. Nasze ubezpieczenia obejmują ochronę w sytuacjach klęsk żywiołowych, a my dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom jak najszybszą pomoc w trudnych chwilach.
- Zwiększyliśmy limit dla uproszczonej likwidacji szkód, umożliwiając rozpatrywanie wniosków na podstawie zdjęć i rozmowy telefonicznej.
- Wprowadziliśmy wypłaty bezsporne przed oględzinami dla klientów w trudnej sytuacji życiowej na skutek powstałej szkody, zwłaszcza w przypadkach opóźnień w możliwości przeprowadzenie oględzin na miejscu zdarzenia.
- Uprościliśmy proces zgłaszania szkód, rezygnując z wymaganych wcześniej dokumentów, takich jak akt własności.
- Klienci mogą zgłaszać szkody online, telefonicznie, za pośrednictwem agentów oraz tradycyjną drogą papierową.
Wsparcie Fundacji Twarze Depresji – program pomocy psychologicznej
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.