– Człowiek plus sztuczna inteligencja równa się lepszy człowiek – przekonywał Kevin Kelly, słynny amerykański futurolog i gwiazda zakończonej właśnie 8. edycji konferencji Masters&Robots. Wydarzenie organizowane przez Digital University zgromadziło polskich i zagranicznych liderów technologii, którzy wspólnie poszukiwali odpowiedzi na pytanie: Co nas czeka?
Każdego dnia docierają do nas informacje o kolejnych postępach sztucznej inteligencji. Zmiana dzieje się na naszych oczach, a my musimy nauczyć się nią nawigować. Celem Masters&Robots jest zebranie w jednym miejscu ekspertów z całego świata wraz z polskimi liderami technologii, by wspólnie przygotować się do przyszłości
- mówiła Jowita Michalska, założycielka i CEO Digital University, organizatora konferencji.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.