Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię reklamową promującą Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie – pierwszą na rynku ofertę, która łączy ubezpieczenie na życie i usługi medyczne. Program działa już od momentu podejrzenia choroby i wspiera klienta w procesie leczenia.
Aż 2 na 3 Polaków nie jest zadowolonych z systemu opieki zdrowotnej
Prostota i konkretne korzyści dla klienta
- Szybki dostęp do diagnostyki (wizyta ze skierowaniem w ciągu 3 dni roboczych);
- Wypłata do 1 000 000 zł w razie diagnozy choroby;
- Organizacja leczenia operacyjnego w warunkach komercyjnych w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych;
- Stałe wsparcie doradcy ubezpieczeniowego, który odpowiada na pytania i rozwiewa wątpliwości klientów.
W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby. Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów: szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie
- mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Multikanałowa kampania w mediach
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.