W ostatni weekend września (26-28 września) ulice Warszawy opanuje coroczna biegowa euforia w ramach 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego. Na biegaczy i kibiców ponownie czekają liczne atrakcje, przygotowane przez sponsora tytularnego biegu – Nationale-Nederlanden. Pod hasłem #MójMaraton, Nationale-Nederlanden przypomina o tym, że każda droga, historia i wysiłek mają znaczenie.
Maraton to wyjątkowy symbol pokonywania trudności i stawiania czoła licznym przeszkodom, które tak naprawdę w ogromnej części pojawiają się przed samym startem, z dala od aparatów i wzroku wiwatujących za barierkami kibiców. Nie trzeba jednak przebiec 42 kilometrów, żeby czuć się zwycięzcą we własnym biegu. Każdy z nas na co dzień mierzy się z indywidualnymi wyzwaniami i kamieniami milowymi. Z naszego doświadczenia wiemy, jak ważne jest w tym wszystkim posiadanie wsparcia i takie wsparcie chcemy dawać. Na trasie i poza nią
– mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Zawsze w formie
Do kibicowania, start!
Kolejne strefy kibica znajdą się:
- niezawodni wolontariusze Nationale-Nederlanden dbający o stały dostęp do napojów dla zawodników,
- zabawa z DJ-em i cheerleaderkami,
- gadżety do kibicowania,
- wspólne kibicowanie z animatorami.
Kibicowania ciąg dalszy
Czujemy się mocno związani ze środowiskiem sportów biegowych w Polsce i to niewątpliwa przyjemność móc po raz kolejny bezpośrednio wspierać ich w tak fenomenalnej imprezie. Tym bardziej dokładamy wszelkich starań, żeby doping niosący się po warszawie słychać było możliwie jak najdalej, a to wszystko odbywało się w fantastycznej atmosferze. 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski to dla biegaczy i sympatyków aktywności fizycznej prawdziwe święto, a Warszawa staje się tym samym maratonową stolicą. Jako sponsor tytularny chcemy, żeby biegacze czuli nasze wsparcie na każdym kroku, tak samo jak nasi klienci podczas swojego życiowego maratonu
– dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.
#BiegamDobrze w maratonie i nie tylko
- 15 000 dla największej zbiórki,
- 10 000 dla drugiej największej zbiórki
- 5 000 dla trzeciej największej zbiórki.
Każdy kilometr pokonany na trasie maratonu w ramach akcji #BiegamDobrze ma większe znaczenie. Ten niesamowity wysiłek zawodników przekłada się na pomoc dla najbardziej potrzebujących – dla tych, którzy #swójmaraton przeżywają każdego dnia, mierząc się z bardzo trudnymi wyzwaniami. Wspierając po raz kolejny akcję #BiegamDobrze, doceniamy zaangażowanie zawodników tworzących charytatywne zbiórki
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku. Firma jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. W ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.