Początek nowego roku szkolnego to dla rodziców dylemat związany z zakupem szkolnego ubezpieczenia. Choć nie jest ono obowiązkowe, większość opiekunów chciałaby móc zabezpieczyć swoje dziecko nie tylko w szkole, ale również poza nią. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Nationale-Nederlanden wprowadziło do swojej oferty alternatywę dla NNW kupowanych w szkołach. „Ubezpieczenie dziecka bez przerwy” to prosty produkt dostępny w sprzedaży online, który zapewnia ochronę w przypadku najczęstszych dziecięcych urazów.
- Postanowiliśmy zapytać rodziców, jak oni wyobrażają sobie ubezpieczenie swoich dzieci. Okazało się, że liczy się dla nich prostota produktu i to, aby odpowiadał na realne potrzeby, zabezpieczając najpopularniejsze dziecięce wypadki -
mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.
- Tradycyjne ubezpieczenia szkolne są produktem skomplikowanym dla rodziców. Postanowiliśmy to zmienić i zapytać głównych zainteresowanych jak powinno wyglądać ubezpieczenie ich dzieci. Nasz nowy produkt odpowiada na realne potrzeby rodziców, oferując wypłatę konkretnych kwot za najpowszechniejsze urazy. Jednocześnie działa 365 dni w roku, na terenie szkoły, a także poza nią.
– podkreśla Martyna Kucicka-Witek, Menedżer ds. Produktów Ochronnych i Majątkowych w Nationale-Nederlanden.
„Ubezpieczenie dziecka bez przerwy” jest dostępne na stronie www.nn.pl oraz w systemie bankowości internetowej i mobilnej - Moje ING oraz na stronie ING Banku Śląskiego.
Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.