Jako część długofalowej strategii Grupy ING działalność ubezpieczeniowa i inwestycyjna została wydzielona z Grupy ING i przekształciła się w Grupę NN notowaną od 2 lipca 2014 roku na giełdzie papierów wartościowych w Amsterdamie.
Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych. Celem Nationale-Nederlanden jest dalszy rozwój w kierunku zabezpieczania przyszłości finansowej klientów oraz podejmowanie kolejnych ważnych tematów społecznych. Do podjęcia kolejnego kroku w różnych sferach życia, w tym zdrowotno-profilaktycznej, będziemy zachęcać także naszych klientów.
mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden
Dotychczas konsekwentnie budowaliśmy naszą markę koncentrując się na ochronie życia i zdrowia naszych klientów. Motywem przewodnim naszych działań była ochrona przed nowotworami. W naszej komunikacji i działaniach kładliśmy nacisk na profilaktykę zdrowotną – w postaci regularnych badań, zdrowego trybu życia oraz zabezpieczenia finansowego na wypadek choroby w postaci ubezpieczenia. Naszą intencją jest dalsze przekazywanie Polakom wiedzy i uwrażliwianie ich na temat potrzeby dbania o własne zdrowie, życie oraz dawanie poczucia bezpiecznej przyszłości dla siebie i najbliższych.
podsumowuje Marta Maszewska-Danielewicz.
- ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Zycie S.A. – Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
- ING Usługi Finansowe S.A. – Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A.
- ING Otwarty Fundusz Emerytalny – Nationale-Nederlanden
- ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny – Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny