Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, która będzie miała trzy odsłony. Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która poprzez dziecięce spojrzenie na świat zwraca uwagę swojemu tacie-superbohaterowi na najważniejsze rodzinne i życiowe wartości.
W najnowszej kampanii pozostajemy w dotychczasowej – bardzo dobrze znanej z poprzednich reklam – konwencji "dzieci mówią do rodziców". Tym razem stawiamy na młodsze pociechy, które w szczery, otwarty i naturalny sposób zadają nam bardzo często trudne pytania dotyczące własnego bezpieczeństwa oraz przyszłości. Celem pierwszej 30-sekundowej odsłony jest więc zachęcenie mam i ojców do pomyślenia o tak ważnej w życiu sprawie, jaką jest zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek poważnych zachorowań.
– mówi Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden
Nie lubimy rozmawiać, ani myśleć o chorobach i trudno się temu dziwić. Niestety także one są częścią naszego życia. Możemy więc starać się minimalizować ryzyko ich wystąpienia oraz wpływu na naszych bliskich. Dotyczy to zarówno działań profilaktycznych w obszarze zdrowego stylu życia, do których regularnie zachęcamy, jak i ograniczenia oddziaływania choroby na sytuację materialną naszą oraz rodziny.
– dodaje Joanna Pędzińska