18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja dedykowana jest do wszystkich rodziców, w tym także do osób które mogą składać wnioski w ramach rządowego programu „Rodzina 500 plus”.
Kiedy na świecie pojawiają się dzieci, zwykle świat rodziców staje na głowie. Bardziej doświadczone osoby śmiało mogą powiedzieć, że troska o rodzinę to etat 24 godziny na dobę. Jest tak, ponieważ rodzice muszą zatroszczyć się zarówno o siebie nawzajem, jak i dać dziecku poczucie bezpieczeństwa. Ponadto trzeba być przygotowanym nawet na najbardziej nieprzewidziane okoliczności, które mogą znacząco wpływać na domowy budżet. Czy jednak zawsze już tak musi być? Otóż nie, bowiem właściwie dobrane ubezpieczenie pomaga zapewnić rodzinie środki na wypadek niespodziewanych zdarzeń oraz poczucie spokoju i bezpieczeństwa w przyszłości.
mówi Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.
Akcja promocyjna jest przeznaczona wyłącznie dla osób, które w okresie od 18 kwietnia do 31 maja br. kupią jedno z powyższych ubezpieczeń w Nationale-Nederlanden. Co ważne, aby wziąć w niej udział, przynajmniej jedna osoba objęta polisą musi być dzieckiem.
Koszty związane z wychowaniem i już podstawową nauką dziecka mogą spędzać sen z powiek. Jeśli dodatkowo planuje się wysłać swoją pociechę na studia w Polsce – np. Uniwersytet Warszawski – lub zagraniczne – Harvard czy Oxford – może to stanowić znaczne uszczuplenie domowego budżetu. Lista wydatków jest bowiem długa – m.in. wynajem mieszkania w miarę blisko uczelni, wyżywienie, podręczniki czy bilety na komunikację miejską. Daje to całkiem dużą sumę w ciągu roku. W jaki więc sposób przygotować się na takie koszty, bez konieczności rezygnacji z własnych marzeń oraz planów? Jednym z rozwiązań, dzięki którym można spokojnie myśleć o przyszłości dzieci i swojej, jest ubezpieczenie z opcją inwestycyjną. Pozwala ono na gromadzenie kapitału, który można przeznaczyć na dalszą edukację dziecka – np. wysłanie na studia do innego miasta czy kraju – czy też wkład własny przy zakupie jego pierwszego mieszkania.
podkreśla Grzegorz Hoffman, kierownik ds. produktów w Nationale-Nederlanden.