Nationale-Nederlanden otrzymało nagrodę główną konkursu „Siła Przyciągania 2016” w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników”. Konkurs został zorganizowany z inicjatywy m.in. dziennika Puls Biznesu oraz PwC. Projekt ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw działających w Polsce, które w najbardziej skuteczny i innowacyjny sposób prowadzą działania z zakresu employer brandingu.
Kluczowym wyzwaniem każdego pracodawcy jest zainteresowanie i utrzymanie pracowników o pożądanej postawie oraz umiejętnościach. W Nationale-Nederlanden szukamy osób zaangażowanych, gotowych podejmować ryzyko i wykazujących się inicjatywą. Pragniemy także przełamać stereotyp stagnacji w branży ubezpieczeniowej. Wierzymy, że wspólnie z naszymi pracownikami możemy zbudować kulturę organizacyjną, której bliżej do start-upu niż dużej instytucji.
– mówi Aleksandra Paszkiewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Nationale-Nederlanden.
Nagroda w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników” to dla nas wielki sukces i powód do dumy. Jest to też dowód na to, że działania, które na co dzień podejmujemy, żeby zapewnić naszym pracownikom angażujące i inspirujące miejsce pracy, zmierzają w dobrym kierunku i są doceniane – nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz naszej organizacji.
- podkreśla Aleksandra Paszkiewicz.