Redakcja tygodnika „Polityka” wraz z firmą doradczą Deloitte po raz szósty zaprosiły firmy do przeglądu swoich działań z obszaru społecznej odpowiedzialności i ich wkładu w zrównoważony rozwój. W tym roku uhonorowano 64 firmy. Wśród nich znalazło się także Nationale-Nederlanden, które wyróżniono Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2016 rok. Nagrodę tę otrzymują firmy, które deklarują wdrażanie wszystkich najistotniejszych kategorii zarządczych rekomendowanych przez normę ISO 26000 oraz ciągle doskonalą swoje działania w tym zakresie na rzecz efektywnego zarządzania wpływem swojej firmy na otoczenie.
- Kolejne wyróżnienie od redakcji Polityki jest dla nas potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania przynoszą zamierzone rezultaty i są pozytywnie oceniane, zarówno przez naszych klientów, pracowników, jak i opinię publiczną. Jako przedstawiciele branży ubezpieczeniowej czujemy się odpowiedzialni za uświadamianie społeczeństwa, szczególnie w zakresie promowania zdrowych nawyków. Wyjątkowo bliska jest nam tematyka profilaktyki zdrowotnej i edukacji w tym zakresie, jak również dbanie o bezpieczną przyszłość finansową Polaków.
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.