Nationale-Nederlanden od lat wspiera Polaków w trosce o ich życie, zdrowie oraz bezpieczeństwo najbliższych. To zaangażowanie w edukację zdrowotną, ale również finansową zyskało obecnie nowy wymiar. Nationale-Nederlanden zostało Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN, który w przystępny i kompleksowy sposób przybliża Polakom kwestie związane ze zdrowiem. Emisja programu odbywać się będzie w każdą sobotę o godzinie 18. Firma po raz pierwszy zdecydowała się na tego typu współpracę przy tworzeniu programu telewizyjnego.
Od kilku lat Nationale-Nederlanden włącza się w szeroką debatę na temat wyzwań związanych z onkologią, zarówno w sferze propagowania regularnych badań profilaktycznych, jak również budowania świadomości na temat zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnej choroby. Patronujemy takim wydarzeniom jak Światowy Dzień Walki z Rakiem, czy też ogólnopolskiej kampanii profilaktyki nowotworów męskich Movember Polska. Misją firmy jest nie tylko oferowanie wysokiej jakości ubezpieczeń, ale także edukacja społeczeństwa w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Naturalnym było więc dla nas zaangażowanie się w program „36,6 °C”, który w otwarty i angażujący sposób mówi o kluczowych wyzwaniach zdrowotnych oraz buduje świadomość Polaków w tym temacie.
– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
- Tej jesieni w programie „36,6 °C” podejmiemy tematykę onkologiczną. Skupimy się na profilaktyce i leczeniu nowotworów piersi, narządów kobiecych oraz typowo męskich – raka prostaty i jąder. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Nationale-Nederlanden, liderem w produktach ubezpieczeniowych służących ochronie zdrowia Polaków, by wspólnie zwiększać świadomość tych chorób w społeczeństwie.
- mówi Jolanta Hofer, producent programu „36 i 6 °C”.