22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. Prezentować będzie ofertę dla rodziców chcących zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech. Mowa o ubezpieczeniu na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Kampania obejmie działania w Internecie, w tym spot pokazujący jak wyglądają dziecięce aktywności z perspektywy matki.
- Matki nieustannie troszczą się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chciałyby aby te były zawsze zdrowe, lecz zdają sobie sprawę, że nie są w stanie uchronić ich przez wszystkimi zagrożeniami. Dlatego zdecydowaliśmy się nazwać naszą kampanię „Oczami matki”. Chcemy pokazać, że to właśnie matki widzą o wiele więcej potencjalnych niebezpieczeństw czyhających na ich dziecko niż ktokolwiek inny. Mając tego świadomość, powinny więc zadbać o możliwie najlepsze zabezpieczenie go przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń.
- mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.