Uświadamiamy rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne aspekty dziecięcej rzeczywistości
- Celem najnowszej kampanii jest pokazanie, że dziecięca energia jest często nie do poskromienia. Rodzice powinni być więc uważni i mieć oko na swoje dzieci. Co jednak, gdy nie damy rady skontrolować ich kreatywnych pomysłów? Wtedy warto być odpowiednio przygotowanym na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
– mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.
Spot telewizyjny będzie emitowany m.in. w TVN i Polsacie, oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie (m.in. Onet, WP, Allegro). Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, zaś planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe MEC i Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca kwietnia.
Produkt „Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki”, który może być przydatny w nieprzewidzianych sytuacjach, gwarantuje ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia. Polisa umożliwia również skorzystanie z bezpłatnego transportu medycznego, opieki rehabilitanta oraz korepetytora.
Realizacja reklamy jest odzwierciedleniem hasła „O tym, co ważne, mówimy wprost”. – Jako marka od lat podnosimy w debacie publicznej tematy trudne, często odbierane jako tabu. Wiemy, że niełatwo jest mówić o tym, co najchętniej wyparlibyśmy ze swojej świadomości. Właśnie dlatego chcemy, aby nasza komunikacja opierała się na mówieniu wprost o tym, co jest najważniejsze – o życiu i zdrowiu, ale też zagrożeniach, które towarzyszą każdemu z nas. W ubiegłym roku pokazywaliśmy świat oczami matki, obecnie w nowej formule pokazujemy perspektywę dzieci. Naszym celem jest edukowanie i uświadamianie Polaków, że nawet na nieprzewidziane zdarzenia można się przygotować. Poza wsparciem finansowym, oferujemy także pomoc w ich codziennym życiu. W ramach kampanii, przygotowaliśmy dla rodziców specjalny cykl poradników wideo z udziałem Mikołaja Łaskiego – profesjonalnego ratownika, specjalizującego się w udzielaniu pierwszej pomocy dzieciom. To kompendium wiedzy dotyczące pierwszej pomocy dla dzieci.
- mówi Małgorzata Nycz.