Firma Nationale-Nederlanden została partnerem szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem jego uczestników będzie przygotowanie reklamy na podstawie briefu przygotowanego przez sponsorów projektu. Kapituła konkursowa nagrodzi najlepsze filmy w trakcie gali finałowej, która odbędzie się w czerwcu 2019 r.
Jesteśmy pod dużym wrażeniem spotów, które powstały podczas poprzednich edycji. Mając na uwadze ogromny potencjał młodych twórców oraz ich niestandardowe podejście do formatu reklamy, postanowiliśmy dowiedzieć się, jak postrzegana jest przez nich nasza marka oraz jak w niebanalny i przekonywający sposób opowiadać o złożonej kwestii ubezpieczeń.
- mówi Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.
Konkurs Papaya Young Directors z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród twórców. Chociaż mają oni szereg nowatorskich pomysłów, to zaistnienie w branży reklamowej jest dla nich dużym wyzwaniem. Udział w projekcie domu produkcyjnego Papaya Films umożliwia nawiązanie kontaktów ze środowiskiem filmowym oraz pracę nad strategią komunikacyjną liczącej się na rynku marki. Dla partnerów wydarzenia jest to z kolei szansa na uzyskanie nowego spojrzenia na wizerunek firmy oraz zaprezentowanie się szerokiej publiczności w nieszablonowy sposób.
– dodaje Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.
Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Od 2018 roku udostępnia również ubezpieczenia majątkowe. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.