Nationale-Nederlanden i startup BandWarrior, twórca aplikacji i platformy Boomerun, chcą wspólnie promować zdrowy i aktywny styl życia. Użytkownicy aplikacji za aktywność fizyczną będą mogli skorzystać ze zniżek i promocji w ramach programów lojalnościowych, a także z benefitów pracowniczych.
- Boomerun łączy w sobie wartości ważne dla Nationale-Nederlanden i naszych klientów. Z jednej strony to atrakcyjna, ciekawa i przyjazna forma promocji zdrowego stylu życia i motywowania do aktywności fizycznej, z drugiej strony innowacja technologiczna, która pozwala na dotarcie do bardzo wymagającego dzisiaj użytkownika aplikacji mobilnych. Szczególnym wyzwaniem jest przygotowanie propozycji wartości dla ludzi aktywnych i młodych. Pokolenie Y oczekuje stałego dostępu online i dostosowywania się do ich aktualnych potrzeb. Dlatego zdecydowaliśmy się na wsparcie w rozwoju startupu Boomerun
- mówi Małgorzata Kostecka, Dyrektor Departamentu Rozwoju Rozwiązań Biznesowych i SparkLab Nationale-Nederlanden.
- Boomerun to przede wszystkim lekka i przyjemna forma promocji zdrowego stylu życia. W aspekcie biznesowym nasza oferta skierowana jest do wszystkich aktywnych fizycznie Polaków, którzy do tej pory nie mogli liczyć na żadne finansowe benefity płynące z ich aktywnego stylu życia. Boomerun wypełnia tę lukę: za każdym razem kiedy użytkownik korzysta z aplikacji Boomerun w zamian za codzienną aktywność ruchową zrobi tańsze zakupy, otrzyma więcej benefitów u pracodawcy, a w przyszłości w mobilnej aplikacji kupi dopasowane ubezpieczenie
- mówi Tomasz Uściński z Boomerun.