Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, autorka wystawy fotograficznej „To się nie zdarza”, która przedstawiła jak zmieniło się jej życie odkąd zdiagnozowano u niej raka szyjki macicy. Akcja promuje drugą edycję bezpłatnych badań profilaktycznych w wybranych miastach w Polsce. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.
Celem naszej kampanii jest pokazanie, jak często w natłoku codziennych obowiązków zapominamy o własnym zdrowiu. Przyziemne zajęcia, takie jak praca, zakupy czy sprzątanie, stają się wymówką do odłożenia badania i wizyty u lekarza. Nie chcemy straszyć chorobą, lecz mobilizować do działania. Kampania „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” to kolejny element wpisujący się w nasz styl komunikacji, którego idea brzmi: „O tym, co ważne, mówimy wprost”.
- mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
- Przez cztery lata byłam zbyt zajęta, by pamiętać o badaniach profilaktycznych. Skoro nic mi nie było, nie zapisywałam się do lekarza. Zawsze byłam zajęta: a to pisałam doktorat, a to kręciłam film, a to jechałam za miasto z rodziną. W końcu poszłam na cytologię i dowiedziałam się, że mam raka. Od tamtego czasu staram się uświadamiać ludzi, że zdrowie jest najważniejsze. Regularne badania profilaktyczne to taki sam obowiązek, jak inne, z którymi zmagamy się na co dzień. Dzięki nim możemy potwierdzić swoje zdrowie. Kampania Nationale-Nederlanden wpisuje się w tę moją misję. Skierowana jest do osób, które zwykle nie myślą o profilaktyce. Zaangażowałam się w projekt, ponieważ chcę przypomnieć Polakom o badaniach.
– mówi Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji.