1 września ruszyła nowa kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, promująca ubezpieczenie na dziecięce wypadki. W spocie firma przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą. Akcja obejmuje działania w telewizji i internecie oraz współpracę z placówkami Medicover.
Jako firma ubezpieczeniowa naszą komunikację budujemy wokół zagadnień dotyczących rodziny. Tegoroczne działania poświęciliśmy roli współczesnego ojca w życiu dziecka. W najnowszej kampanii chcemy pokazać, że mężczyźni lubią aktywnie spędzać czas z dzieckiem. Jednocześnie nie brakuje im pomysłów oraz energii na wspólną zabawę i szaleństwa
– mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. marketingu i produktów w Nationale-Nederlanden.
Bohaterami reklamy jest dziewczynka oraz jej ojciec. Podczas beztroskich wygłupów i tańców dziecko ulega kontuzji. Reklamie towarzyszy hasło: „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata”. W ten sposób ubezpieczyciel chce podkreślić, że w razie nieszczęśliwego wypadku Nationale-Nederlanden oferuje wsparcie, zapewniając chociażby rehabilitacje i opiekę pielęgniarską.
10- i 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie (m.in.: Onet, WP). Akcja promowana będzie także w mediach społecznościowych oraz w placówkach Medicover.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, a produkcję CutCut Production House. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy WaveMaker oraz PHD. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku.