Budowanie relacji i zaangażowanie to atrybuty współczesnego ojcostwa, które chce doceniać i rozwijać wśród rodziców Nationale-Nederlanden. Dlatego we współpracy z Ringier Axel Springer stworzyło serwis najwiekszykibic.onet.pl. Można w nim znaleźć materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
W serwisie Największy Kibic kładziemy nacisk na relacje ojciec-dziecko. Są to więzi, które trzeba pielęgnować i wspierać. Dlatego stworzyliśmy konkurs dla kobiet, który ma je zachęcić do zastanowienia się, za co doceniają i za co chciałyby podziękować ojcom swoim dzieci.
Marta Maszewska-Danielewicz z Nationale-Nederlanden
Aż 49 proc. kobiet ocenia swoich partnerów jako zdecydowanie dobrych ojców. Co czwarty mężczyzna rozmawia z innymi o tym, jak być ojcem, a 56 proc. oszczędza na przyszłość dziecka. Są to dane, które napawają optymizmem, bo świadczą o wzroście świadomości, jak odpowiedzialną rolę pełnią mężczyźni. Wierzymy, że z roku na rok te wyniki będą jeszcze lepsze -
mówi Marta Maszewska.