Nowoczesne technologie to jeden z filarów rozwoju w Nationale-Nederlanden. Firma rozszerza dział IT, a w kampanię rekrutacyjną włącza swoich pracowników, którzy opowiadają autentyczne historie pracy w Nationale-Nederlanden. W najbliższym czasie firma chce zatrudnić kilkadziesiąt nowych osób do zespołu IT.
- Digitalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jedno z naszych głównych założeń strategicznych na najbliższe lata. Dlatego tak wielką wagę przykładamy do rozbudowy zespołu IT i ciągłego podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników
pracowników – zaznacza Aleksandra Paszkiewicz, Członek Zarządu ds. HR Nationale-Nederlanden.
I tak zostałem… Pracownicy opowiadają swoje prawdziwe historie
Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz, liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo, zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują
– mówi Aleksandra Paszkiewicz.
Istotne jest niestandardowe i elastyczne podejście
W ramach kampanii przewidziane są dodatkowo liczne działania partnerskie, m.in. współpraca przy Perspektywy Women In Tech Summit oraz z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych.