W Narodowym Teście Zdrowia Polaków, przeprowadzonym przez Medonet w partnerstwie z Nationale-Nederlanden, wzięło udział ponad 400 tys. osób. Na podstawie danych otrzymanych z badania powstał raport o stanie zdrowia Polaków. Każdy ankietowany poznał swój Indeks Zdrowia oraz otrzymał spersonalizowane rekomendacje dotyczące tego, jak powinien o siebie zadbać.
Od wielu lat prowadzimy działania promujące zdrowy styl życia i zachęcamy do regularnych badań. Wierzymy, że poprzez zaangażowanie w Narodowy Test Zdrowia zwiększymy świadomość społeczeństwa na temat profilaktyki zdrowotnej. Jak wskazują wyniki badania, Polacy nadal rzadko zastanawiają się nad stanem swojego zdrowia, a połowa badanych nie uprawia żadnej aktywności fizycznej. Wiele osób zapomina także o wykonywaniu badań przesiewowych lub nie wykonuje ich regularnie. Wyniki testu pokazują, że w kwestii edukacji zdrowotnej Polaków jest jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego jako Nationale-Nederlanden chcemy dalej angażować się w prozdrowotne projekty
– mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.