Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce, uzyskując tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2023”. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów, którzy oceniają jakość obsługi niemal 40 tys. organizacji z ponad 200 branż. Nagroda potwierdza wysoką satysfakcję klientów Nationale-Nederlanden.
Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” cieszy szczególnie, ponieważ przyznają go sami klienci. W Nationale-Nederlanden dbamy, by zapewnić im najlepsze doświadczenia na wszystkich etapach – od doboru ochrony aż po wypłatę świadczenia. W ostatnich latach zbudowaliśmy dla naszych klientów wygodną platformę Moje NN do obsługi ich produktów online, upraszczamy komunikację z naszymi klientami i usprawniamy procesy obsługi. Stale pracujemy nad podnoszeniem jakości obsługi przez naszych pracowników. Zdobycie tytułu to wyraz uznania oraz dowód, że klienci doceniają nasz zapał i codzienną pracę. Potwierdzają to wyniki badania. Klienci wskazali w nim, że obsługę w Nationale-Nederlanden doceniają przede wszystkim za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywaniu problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online
– mówi Aleksandra Gorbacz-Andruk, dyrektorka Centrum Eksperckiego ds. Doświadczeń Klientów w Nationale-Nederlanden.
- aż 82,5 proc. konsumentów pozytywnie ocenia wiedzę oraz kompetencje pracowników Nationale-Nederlanden,
- blisko 82 proc. doceniło podejście do klienta.
i poprawiają jakość życia Polaków.
Źródło: Raport z badania konsumenckiego dla Gwiazd Jakości Obsługi 2023, jakoscobslugi.pl.