ING Bank Śląski i Nationale-Nederlanden proponują klientom ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkownika. „Ubezpieczenie na dwa koła” jest dostępne w ofercie od 16 czerwca br.
Jak pokazują badania, coraz częściej korzystamy z takich środków transportu jak rower czy hulajnoga. Prawie połowa Polaków (49%) korzysta z roweru przynajmniej kilka razy w miesiącu, przy czym co drugi z nich wybiera ten środek komunikacji częściej – minimum trzy razy w tygodniu. Blisko 1/4 badanych deklaruje też wybór roweru, czy elektrycznej hulajnogi do codziennego przemieszczania się*. Aby móc w pełni cieszyć się jazdą, mieć wolną głowę od zmartwień o sprzęt i swoje zdrowie proponujemy naszym klientom Ubezpieczenie na dwa koła
- powiedział Andrzej Sowa, Dyrektor odpowiedzialny za kredyty i ubezpieczenia w ING Banku Śląskim.
Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby zaprojektowania produktu, potwierdziły nam, że co trzeci rowerzysta doświadczył w swoim życiu kradzieży roweru**. Nasz produkt jest więc odpowiedzią na ich rzeczywiste potrzeby. Pakiet zapewnia ochronę podczas awarii, zdarzeń losowych, w tym również od kradzieży. Co więcej, klient sam decyduje o zakresie swojego ubezpieczenia. Może ubezpieczyć tylko siebie, tylko swój rower lub hulajnogę lub połączyć te dwie opcje. To nowoczesna i elastyczna oferta, która jest nowością na rynku ubezpieczeń
– dodała Ewa Dąbrowska, Dyrektor Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden.
Symulacja dla roweru o wartości 1 tysiąca złotych – minimalna wartość roweru, który można ubezpieczyć.
Symulacja dla roweru o wartości 2 tysięcy złotych – wartość posiadanego roweru najczęściej deklarowana przez ankietowanych*
* Badanie zrealizowane na zlecenie Nationale-Nederlanden przez agencję Smartscope w dn. 16 -24.10.2019. Badanie zrealizowane na pełnoletnich posiadaczach rowerów o wartości minimum 2 tys. złotych, którzy jeżdżą na rowerze minimum 2-3 razy w tygodniu (N-500). Badanie miało charakter ilościowy, w ramach którego przeprowadzono wywiady przy użyciu techniki CAWI.
** Badanie zrealizowane na zlecenie Nationale-Nederlanden przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w dn. 22-23.05.2020. Badanie ogólnopolskie zrealizowane na próbie reprezentatywnej dla ogółu populacji w Polsce (N=1100), zrealizowane metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI).