Wypłata odszkodowania zgodnie z rynkową wartością nieruchomości w dniu szkody, brak zdefiniowanej listy zdarzeń losowych oraz możliwość objęcia ochroną kilku nieruchomości jedną polisą. To główne cechy pierwszego ubezpieczenia nieruchomości od Nationale-Nederlanden. Dzięki dostępnym pakietom dodatkowym, produkt umożliwia dopasowanie oferty do potrzeb i stylu życia klienta.
„Ubezpieczenie domu i ważnych rzeczy” to nowość w portfolio Nationale-Nederlanden, które wraz z wprowadzeniem ubezpieczeń turystycznych w lutym 2018 roku, rozpoczęło sprzedaż produktów majątkowych. Firma oferuje szeroki zakres ochrony, w tzw. formule „all risks”, co oznacza brak z góry zdefiniowanej listy zdarzeń losowych. W zakresie polisy znajdują się również przypadki, wynikające z tzw. „rażącego niedbalstwa”, jak choćby niecelowe niewyłączenie żelazka, czy niedokręcenie wody.
- Wejście Nationale-Nederlanden w segment ubezpieczeń majątkowych to kolejny krok w realizacji naszych strategicznych celów. Przygotowywaliśmy się do niego od dawna, analizując rynek i potrzeby naszych klientów. Produkt mieszkaniowy, który oferujemy jest odpowiedzią na te obserwacje. Chcemy zapewnić klientom solidną ochronę z jednoczesną możliwością dopasowania jej do preferencji i ich stylu życia –
mówi Anita Bogusz, członek zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
- Nasi klienci nie muszą zastanawiać się, na jaką sumę ubezpieczyć swoją nieruchomość. Jest ona bowiem elastyczna i wynosi tyle, ile wartość rynkowa w dniu szkody. Składka obliczana jest natomiast na podstawie aktualnej wartości nieruchomości. Dodatkowo, dla nas dom to nie tylko budynek, ale również ogród, garaż, piwnica, chodniki czy ogrodzenie. Ubezpieczamy wszystko to w standardzie i bez konieczności opłacania dodatkowej składki –
mówi Martyna Kucicka-Witek, menedżer ds. produktów majątkowych w Nationale-Nederlanden.
W ich ramach gwarantowany jest również szeroki zakres pomocy assistance, obejmujący nie tylko interwencje specjalistów, ale również zabezpieczenie ocalałego mienia, transport i zakwaterowanie ubezpieczonego i jego bliskich. By zapewnić jak najlepszą jakość tych świadczeń oraz sprawną obsługę ubezpieczonych, partnerem produktu został Europ Assistance Polska.
- Pęknięta rura w mieszkaniu, zbita szyba, zgubione klucze, to tylko wybrane przykłady problemów, które mogą przydarzyć się w każdym domu. W takich sytuacjach bardzo pomocne jest ubezpieczenie assistance. Wystarczy, że klient skontaktuje się z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska, a konsultant zorganizuje profesjonalną pomoc i umówi wizytę fachowca w mieszkaniu np. ślusarza, czy hydraulika. Ubezpieczenie assistance to realna pomoc, dlatego daje klientom duże poczucie bezpieczeństwa i podwyższa komfort życia –
podkreśla Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.