Nationale-Nederlanden w nowej kampanii skłania do znalezienia zgubionego „JA”
Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin...
Czytaj więcej

Koronawirus uderza w kieszenie Polaków. Co drugi planuje w ciągu najbliższego roku zacząć oszczędzać
Ogłoszona w połowie marca br. pandemia koronawirusa wprowadziła polską gospodarkę, a w konsekwencji także rynek pracy, w spore zawirowania. Wiele przedsiębiorstw z dnia na dzień musiało w ramach cięcia kosztów zredukować część etatów. Jak wynika z danych Głównego Urzędu ...
Czytaj więcej

Światowy Dzień Cukrzycy: co drugi Polak uważa leczenie tej choroby za zbyt kosztowne
Globalny kryzys zdrowotny wywołany pandemią koronawirusa zaburzył poczucie bezpieczeństwa Polaków. Wielu z nas zaczęło obawiać się o własne zdrowie także w kontekście ryzyka zachorowania na inne choroby. Obecnie, kiedy wiele mówi się o możliwym wpływie dolegliwości współ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza konsultacje medyczne online w ubezpieczeniach na życie
W związku z panującą pandemią koronawirusa firma Nationale-Nederlanden wprowadziła szybką i bezpieczną ścieżkę przeprowadzania badań limitowych w ubezpieczeniach na życie. Firma zdecydowała o odstąpieniu w procesie oceny ryzyka od standardowych badań lekarskich na rzecz ...
Czytaj więcej

Przyszłość zaczyna się dziś – czyli jak zadbać o godną emeryturę
Średnia emerytur w Polsce jest niska – z kwotą niespełna 2500 zł brutto miesięcznie trudno mówić o komfortowym życiu. Dlatego poduszkę finansową trzeba budować samodzielnie, szczególnie biorąc pod uwagę trudne czasy, w których żyjemy. Istnieją na rynku rozwiązania, dzięk...
Czytaj więcej

NN PTE zawarło blisko 4 tys. umów o zarządzanie w ramach II i III fali PPK
Nationale-Nederlanden PTE podpisało około 1700 umów na wdrożenie PPK z firmami zatrudniającymi od 50 do 249 osób oraz ponad 2200 z przedsiębiorstwami zatrudniającymi od 20 do 49 osób. Według szacunków firma będzie prowadziła Pracownicze Plany Kapitałowe blisko 250 tys. p...
Czytaj więcej

Dbając o coraz więcej, kiedy ostatnio pomyślałeś o tym, by zadbać o siebie? – pyta w swojej nowej kampanii Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową. Marka podkreśla w niej, że wraz z wiekiem zaczynamy troszczyć się o coraz więcej ważnych w naszym życiu rzeczy, zapominając o nas samych. Dlatego misją ubezpieczyciela jest dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpiec...
Czytaj więcej

Słodko-gorzkie postawy Polaków wobec zdrowia. Aż 1/3 z nich w ciągu ostatnich 3 lat nie sprawdziła poziomu cukru we krwi
Od kliku miesięcy zmagamy się z pandemią koronawirusa. Jednak eksperci alarmują, że nie można zaniedbywać innych chorób i schorzeń, które mogą stanowić ryzyko dla naszego zdrowia. Jedną z nich jest cukrzyca, która przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) została nazwaną ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową wokół zawodu doradcy ubezpieczeniowego
„O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost” - pod tym hasłem firma Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanią rekrutacyjno-wizerunkową skierowaną do osób zainteresowanych pracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Ubezpieczyciel nie tylko chce pozyskać do s...
Czytaj więcej
8
9
10
11
12
13
14