Nationale-Nederlanden po raz drugi wspiera projekt „Uniwersytet Sukcesu”
Właśnie ruszyła druga edycja projektu Uniwersytet Sukcesu organizowanego przez fundację Digital University. To edukacyjny program zawodowy skierowany do młodych dziewczyn, które wchodzą na rynek pracy, a także poszukują swojej drogi zawodowej i pasji. Skupia się głównie ...
Czytaj więcej

Co drugie dziecko w Polsce korzysta z telefonu, aby zabić nudę
Telefon komórkowy to dziś towarzysz i atrybut codzienności. Własny smartfon ma 90 proc. polskich nastolatków, a 4 na 10 nosi go zawsze przy sobie – tak wynika z raportu „Rodzina Przyszłości” opracowanego przez DELab UW na zlecenie Nationale-Nederlanden. Obecnie służą one...
Czytaj więcej

Na czas pandemii co czwarty Polak przesiadł się na rower
W wyniku rozprzestrzeniającego się wirusa SARS-CoV-2 Polacy porzucili transport publiczny i przesiedli się do swoich aut i na rowery. Jak wynika z badania Nationale-Nederlanden „Polacy na dwóch kółkach” aż jedna czwarta Polaków w najbliższych miesiącach ma zamiar do codz...
Czytaj więcej

„Ubezpieczenie na dwa koła” w ING i Nationale-Nederlanden
ING Bank Śląski i Nationale-Nederlanden proponują klientom ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkownika. „Ubezpieczenie na dwa koła” jest dostępne w ofercie od 16 czerwca br.
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID
Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z usługi mojeID. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że dostęp do kont użytkowników systemu n-serwis i korzystanie z nich są jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze.
Czytaj więcej

Znamy polskich laureatów konkursu Social Innovation Relay 2020
28 maja 2020 r. eksperci Nationale-Nederlanden i Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości po raz kolejny wyłonili najlepsze pomysły na innowacje społeczne opracowane przez uczniów szkół średnich. W tym roku do finału konkursu Social Innovation Relay 2020 zostało zaproszo...
Czytaj więcej

Znamy zwyczaje zdrowotne Polaków – największe badanie internetowe w Polsce
W Narodowym Teście Zdrowia Polaków, przeprowadzonym przez Medonet w partnerstwie z Nationale-Nederlanden, wzięło udział ponad 400 tys. osób. Na podstawie danych otrzymanych z badania powstał raport o stanie zdrowia Polaków. Każdy ankietowany poznał swój Indeks Zdrowia or...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza ubezpieczenie nieruchomości online
W czasie panującej pandemii koronawirusa i społecznej izolacji Nationale-Nederlanden umożliwia zakup ubezpieczenia domu i mieszkania przez internet. Produkt dostępny jest zarówno dla nieruchomości zamieszkiwanej przez klienta, jak i wynajmowanej osobom trzecim. Dzięki od...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem kampanii ONKOOBRONA
Firma Nationale-Nederlanden została partnerem kampanii ONKOOBRONA realizowanej przez Fundację Onkologiczną Alivia. W ramach współpracy ubezpieczyciel przekazał pieniądze na rozwój projektu, którego celem jest pomoc pacjentom onkologicznym w minimalizowaniu ryzyka zarażen...
Czytaj więcej
8
9
10
11
12
13
14