Dbając o coraz więcej, kiedy ostatnio pomyślałeś o tym, by zadbać o siebie? – pyta w swojej nowej kampanii Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową. Marka podkreśla w niej, że wraz z wiekiem zaczynamy troszczyć się o coraz więcej ważnych w naszym życiu rzeczy, zapominając o nas samych. Dlatego misją ubezpieczyciela jest dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpiec...
Czytaj więcej

Słodko-gorzkie postawy Polaków wobec zdrowia. Aż 1/3 z nich w ciągu ostatnich 3 lat nie sprawdziła poziomu cukru we krwi
Od kliku miesięcy zmagamy się z pandemią koronawirusa. Jednak eksperci alarmują, że nie można zaniedbywać innych chorób i schorzeń, które mogą stanowić ryzyko dla naszego zdrowia. Jedną z nich jest cukrzyca, która przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) została nazwaną ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową wokół zawodu doradcy ubezpieczeniowego
„O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost” - pod tym hasłem firma Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanią rekrutacyjno-wizerunkową skierowaną do osób zainteresowanych pracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Ubezpieczyciel nie tylko chce pozyskać do s...
Czytaj więcej

Rok szkolny w cieniu koronawirusa, czyli bezpieczna szkoła nie tylko dla dzieci
Od 1 września po pół roku przerwy dzieci znowu pojawiły się w swoich szkołach i przedszkolach. A wraz z nimi 670 tys. nauczycieli. Powrót do placówek oświatowych w czasie pandemii koronawirusa budzi kontrowersje oraz obawy o bezpieczeństwo i zdrowie, również ze strony pe...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z dwiema głównymi nagrodami w konkursie „Dobroczyńca Roku 2020”
Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało docenione w prestiżowym konkursie firm odpowiedzialnych społecznie „Dobroczyńca Roku”. Podczas uroczystej gali firma odebrała dwie nagrody główne w kategoriach „Zdrowie” za kampanię społeczną Movember oraz „Edukacja” za projek...
Czytaj więcej

Lato rozgrzało światowe rynki
Kto w czasie urlopu nie śledził rynków finansowych przeoczył wiele. Dwa wiodące indeksy amerykańskie odrobiły straty poniesione w wyniku pandemii koronawirusa i wspinają się na historyczne szczyty. Dobrze radzą sobie także polskie „maluchy” z indeksu sWIG80, a polscy inw...
Czytaj więcej

Polskie rodziny przed pierwszym dzwonkiem. Co drugi rodzic boi się, że jego dziecko zarazi się w szkole koronawirusem
Od 1 września szkoły znów będą pełne uczniów, ale czy będą bezpieczne? To pytanie zadaje sobie wielu rodziców. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden, aż jedna trzecia Polaków uważa, że placówki dydaktyczne nie są wystarczająco przygotowa...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden pokryje koszty pomocy medycznej w związku z COVID-19
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz w związku z rosnącym zainteresowaniem podróżami – zarówno po Polsce, jak i za granicę - firma Nationale-Nederlanden rozszerza ochronę w ramach ubezpieczenia turystycznego. W przypadku kosztów leczenia i pomocy assistance ...
Czytaj więcej

Samochody największym zagrożeniem rowerzystów? Blisko 40 proc. użytkowników jednośladów boi się kolizji z nimi
Zmienia się sposób przemieszczania Polaków. W trosce o własne zdrowie, ale także o środowisko coraz chętniej wybieramy jednoślady. Jak wynika z badania Nationale-Nederlanden „Polacy na dwóch kółkach” koronawirus sprawił, że aż jedna czwarta respondentów zamierza w najbli...
Czytaj więcej
7
8
9
10
11
12
13