Nationale-Nederlanden OFE zachęca do skorzystania z „okna transferowego”
Z początkiem tygodnia Nationale-Nederlanden, najczęściej wybierany przez Polaków Otwarty Fundusz Emerytalny (OFE), rozpoczęło kampanię radiową wspierającą tzw. okno transferowe. Spoty będą emitowane w stacjach tradycyjnych oraz internetowych.
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden sfinalizowało przejęcie 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A.
5 lipca br. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. („Nationale-Nederlanden”) podpisało umowę w sprawie objęcia 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. (Notus Doradcy Finansowi).
Nn arrow
Czytaj więcej

UOKiK wyraził zgodę na przejęcie 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. przez Nationale-Nederlanden
22 czerwca br. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na dokonanie koncentracji polegającej na przejęciu przez Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. („Nationale-Nederlanden”) 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. („Notus...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A.
W dniu 17 maja Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. („Nationale-Nederlanden”) podpisało umowę z akcjonariuszami Domu Kredytowego Notus S.A., na podstawie której przejmie 100% akcji Domu Kredytowego Notus S.A. („Notus Doradcy Finansowi”) – jednego z...
Nn arrow
Czytaj więcej

Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden
16 maja br. Nationale-Nederlanden uatrakcyjniło swoją polisę „Ochrona Jutra” dodając do niej wariant dla osób młodszych, w wieku 18-30 lat. Mogą one od teraz skorzystać z „Ochrony Jutra na Start” na jeszcze bardziej korzystnych warunkach. Ubezpieczyciel wprowadził także ...
Nn arrow
Czytaj więcej

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!
18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja dedykowana jest do wszystkich rodziców, w tym także do osób które mogą składać wnioski w ramach rządowego programu „Rodzina 500 plus”.
Nn arrow
Czytaj więcej

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur
„Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?” przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Nationale-Nederlanden.
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem
4 lutego br. stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Nationale-Nederlanden, które już od wielu lat organizuje, wspiera i promuje profilaktykę chorób nowot...
Nn arrow
Czytaj więcej

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden
Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, która będzie miała trzy odsłony. Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która poprzez dziecięce spojrzenie na świat zwraca uwagę s...
Nn arrow
Czytaj więcej
5
6
7
8
9
10
11