Nationale-Nederlanden ponownie doceniony w Konkursie „Dobroczyńca Roku” 2021
W tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”, Nationale-Nederlanden zostało laureatem w kategorii zdrowie. Kapituła doceniła firmę za zaangażowanie oraz wsparcie kampanii Movember Polska, w ramach której zorganizowano badania przesiewowe dla mężczyzn pod kątem nowotw...
Czytaj więcej

#KołaZainteresowań – inspirująca do aktywności kampania Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Jej celem jest zachęcenie do wymiany porad, propozycji tras czy wspóln...
Czytaj więcej

Chatbot pomoże Nationale-Nederlanden wyłowić z rynku największe talenty
W związku ze stałym rozwojem firma Nationale-Nederlanden nawiązała właśnie współpracę ze startupem Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Jego zadaniem jest wsparcie procesu rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu i wyborze kandydat...
Czytaj więcej

"Dziękuję" – czyli prosty sposób na zadowolenie pracowników i sukces firmy
Dzień Doceniania Pracowników, który co roku przypada na pierwszy piątek marca, wciąż znajduje się w kalendarzu świąt nietypowych. Mimo tego o uznaniu i potrzebie wynagradzania osób zatrudnionych w firmie za dobrze wykonaną pracę, mówi się w Polsce coraz częściej. Rośnie ...
Czytaj więcej

W PPK w Nationale-Nederlanden PTE jest już blisko 500 mln PLN
Aktywa funduszy Nationale-Nederlanden DFE Nasze Jutro, w ramach których inwestowane są wpłaty uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych, wynoszą blisko 500 mln PLN. Z takim wynikiem Nationale-Nederlanden PTE utrzymuje się w ścisłym gronie liderów wśród instytucji fin...
Czytaj więcej

Pandemia przetasowała ofertę benefitów. Priorytetem komfort pracy i zdrowie pracowników
Ostatnie miesiące dla wielu przedsiębiorstw były czasem próby i egzaminem z umiejętności zarządzania sytuacją kryzysową. Pracodawcy stanęli przed wieloma trudnymi decyzjami dotyczącymi m.in. redukcji etatów czy optymalizacji kosztów. Jak wynika z najnowszego raportu Nati...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”. Firma pomaga oswajać lęki związane z chorobą nowotworową
Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie. Akcję ubezpieczyciela wspierają – Stowarzyszenie Pol...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden po raz kolejny z tytułem Top Employer
W tegorocznej edycji konkursu Top Employers Polska 2021 organizatorzy wyłonili 67 firm szczególnie wyróżniających się polityką zatrudnienia na polskim rynku. W gronie organizacji, które tworzą angażujące i inspirujące środowisko pracy, po raz piąty znalazła się firma Nat...
Czytaj więcej

Karuzela emocji dla inwestorów – podsumowanie 2020 r. na rynkach akcji
Pandemia COVID-19 wprowadziła spore zamieszanie w świecie inwestycji. Mimo ogromnych emocji i wahań, rynek akcji kończy 2020 rok pozytywnie – czołowe indeksy odrobiły większość strat, a część z nich jest na plusie i to solidnym.  
Czytaj więcej
6
7
8
9
10
11
12