Karuzela emocji dla inwestorów – podsumowanie 2020 r. na rynkach akcji
Pandemia COVID-19 wprowadziła spore zamieszanie w świecie inwestycji. Mimo ogromnych emocji i wahań, rynek akcji kończy 2020 rok pozytywnie – czołowe indeksy odrobiły większość strat, a część z nich jest na plusie i to solidnym.  
Czytaj więcej

Blisko 40 proc. Polaków miewa problemy zdrowotne wynikające z obowiązków zawodowych
Z   opublikowanego właśnie opracowania GUS „Wypadki przy pracy i problemy zdrowotne związane z pracą w II kwartale 2020 roku” wynika, że w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie, wypadkom przy pracy uległo aż 199 tys. osób, natomiast występowanie dolegliwości zdrowotn...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden nawiązuje współpracę z producentem systemów bezpieczeństwa ABUS Polska
Firmy Nationale-Nederlanden oraz ABUS Polska podpisały porozumienie, którego celem jest współpraca merytoryczna w zakresie zabezpieczeń w ramach ubezpieczeń majątkowych. Organizacje planują system wzajemnych zniżek na zakup produktów dla swoich klientów.
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID w procesie zakupu polisy ubezpieczeniowej
Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z mojeID przy zakupie polisy ubezpieczeniowej. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że proces identyfikacji tożsamości podczas zakupu polisy stał się przyjazny i bezpieczny. ...
Czytaj więcej

Kapitał zgromadzony w IKE i IKZE realnym wsparciem na emeryturze
Prognozy ekonomiczne nie pozostawiają złudzeń. Wypłaty z systemu emerytalnego będą niewystarczające dla tych, którzy po zakończeniu aktywności zawodowej zechcą zrealizować wszystkie swoje plany i potrzeby. Średnia emerytura w Polsce wypłacana w 2020 r. wynosi 2 463 zł br...
Czytaj więcej

Akcja Movember – za nami kolejny miesiąc walki o męskie zdrowie
Z ostatnim dniem listopada zakończyła się siódma już edycja kampanii Movember Polska. Jej celem jest edukowanie mężczyzn i kobiet  w zakresie profilaktyki chorób nowotworowych narządów płciowych. W ramach tegorocznej akcji mężczyźni ponownie skorzystali z badań przesiewo...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden w nowej kampanii skłania do znalezienia zgubionego „JA”
Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin...
Czytaj więcej

Koronawirus uderza w kieszenie Polaków. Co drugi planuje w ciągu najbliższego roku zacząć oszczędzać
Ogłoszona w połowie marca br. pandemia koronawirusa wprowadziła polską gospodarkę, a w konsekwencji także rynek pracy, w spore zawirowania. Wiele przedsiębiorstw z dnia na dzień musiało w ramach cięcia kosztów zredukować część etatów. Jak wynika z danych Głównego Urzędu ...
Czytaj więcej

Światowy Dzień Cukrzycy: co drugi Polak uważa leczenie tej choroby za zbyt kosztowne
Globalny kryzys zdrowotny wywołany pandemią koronawirusa zaburzył poczucie bezpieczeństwa Polaków. Wielu z nas zaczęło obawiać się o własne zdrowie także w kontekście ryzyka zachorowania na inne choroby. Obecnie, kiedy wiele mówi się o możliwym wpływie dolegliwości współ...
Czytaj więcej
6
7
8
9
10
11
12