Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
Nowotwory złośliwe są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Te alarmujące dane stały się jednym z pretekstów do stworzenia przez Nationale-Nederlanden nowej kampanii, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. W ...
Czytaj więcej

Grupa NN zdecydowała o sprzedaży dawnej działalności MetLife w zakresie zarządzania aktywami w Polsce firmie Rockbridge
Grupa NN ogłosiła dziś, że porozumiała się z firmą Rockbridge w sprawie sprzedaży biznesu  zarządzania aktywami w Polsce, wcześniej MetLife TFI S.A., a po rebrandingu Nationale-Nederlanden TFI S.A.
Czytaj więcej

Zrób TO dla JAJ! Bezpłatne badania dla mężczyzn w ramach kampanii Mosznowładcy wystartują już 1 października!
Rok 2022 będzie dla kampanii Mosznowładcy wyjątkowy. Jest to pierwsza edycja prowadzona wyłącznie pod nową nazwą, lecz nadal w duchu międzynarodowego ruchu zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii. Tym razem akcja rozpoczyna się już 1 października i trwać będzie przez dw...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem głównym 1. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji
Jak podaje WHO, około 280 milionów ludzi na świecie cierpi na depresję, chorują również dzieci. By zwiększać społeczną świadomość i przeciwdziałać stygmatyzacji, 1. października ustanowiono Europejskim Dniem Walki z Depresją. Dlatego już w najbliższą sobotę odbędzie się ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 2022
Nationale-Nederlanden otrzymało tytuł Superbrands. Jest on przyznawany najlepiej postrzeganym markom, wyłanianym na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Czytaj więcej

Grupa NN podjęła decyzję o sprzedaży emerytalnego biznesu byłego MetLife w Polsce firmie Generali
Grupa NN ogłosiła dziś, że osiągnęła porozumienie z Generali w sprawie sprzedaży biznesu emerytalnego byłego MetLife w Polsce.
Czytaj więcej

Nowa odsłona Ubezpieczenia Dziecka Bez Przerwy od Nationale-Nederlanden
Koszty leczenia i rehabilitacja, ugryzienie przez kleszcza, a także pomoc psychologiczna czy korepetycje – to tylko kilka elementów, które znalazły się w nowej odsłonie Ubezpieczenia Dziecka Bez Przerwy oferowanego przez Nationale-Nederlanden. Zaktualizowany produkt zost...
Czytaj więcej

Inflacja uderzy w kieszenie rodziców. 2/3 z nich znacząco odczuje wyższe koszty edukacji
Ponad 4,5 miliona uczniów we wrześniu powróci do szkół. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden, w tym roku szkolnym największym problemem rodziców mogą okazać się wydatki na edukację dzieci. Wyższe ceny wyprawki szkolnej, ale również ksią...
Czytaj więcej

L4 na stres? Aż 2/3 pracowników zauważyło u siebie symptomy wypalenia zawodowego
12 sierpnia ustanowiono Światowym Dniem Pracoholika. Jak wskazuje OECD, pracownicy w Polsce plasują się w europejskiej czołówce pod względem liczby przepracowanych w ciągu roku godzin. Przewlekły stres, nadmiar obowiązków czy brak satysfakcji z pracy mogą przyczynić się ...
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7