„Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” – kampania społeczna Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, autorka wystawy fotograficznej „To się nie zdarza”, która przedstawiła jak ...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden ponownie rusza z Medbusem
Między 26 a 30 czerwca mieszkańcy południowo-zachodniej Polski będą mogli bezpłatnie skorzystać z konsultacji dermatologicznych, a także badań USG tarczycy, piersi i jąder. W ten sposób po raz kolejny Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnej profilaktyki zdrow...
Nn arrow
Czytaj więcej

Blisko dziewięciu na dziesięciu Polaków uważa się za dobrych ojców
Statystyczny polski mężczyzna tatą zostaje po 30. Ponad 80 proc. ojców chciałoby spędzać więcej czasu z dziećmi i bardziej angażować się w ich wychowanie, a jedna trzecia po założeniu rodziny ogranicza życie zawodowe – wynika z raportu Nationale-Nederlanden „Powrót taty....
Nn arrow
Czytaj więcej

Aż co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z badania Nationale-Nederlanden „Bezpieczni w podróży” wynika, że blisko co trzecia osoba na urlopie za granicą doświadczyła...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z tytułem „Dobroczyńca Roku 2019”
Firma Nationale-Nederlanden po raz kolejny została wyróżniona w ogólnopolskim konkursie „Dobroczyńca Roku”. Podczas gali finałowej ubezpieczyciel odebrał nagrodę w kategorii „Zdrowie” za akcję społeczną Movember, dzięki której w 2018 r. ponad dwa tysiące mężczyzn w Polsc...
Nn arrow
Czytaj więcej

Uczniowskie pomysły na rozwiązanie najbardziej palących problemów społecznych
Eksperci Nationale-Nederlanden i Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości wyłonili najlepsze pomysły na innowacje społeczne opracowane przez uczniów szkół średnich. Wśród 10 finałowych projektów w międzynarodowym konkursie Social Innovation Relay znalazły się, m.in. inte...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden PTE w ewidencji PPK, pokazuje ofertę
Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne może już ruszać z ofertą dla pracodawców na prowadzenie i zarządzanie PPK – zostało wpisane do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju. Nationale-Nederlanden PTE będzie pobierać niższe niż przewidzian...
Nn arrow
Czytaj więcej

Rozważni i rodzinni – narodziny dziecka mobilizują Polaków do oszczędzania
W 2017 r. średni wiek Polek, które urodziły pierwsze dziecko wynosił 27,3 lat. Z roku na rok średnia ta systematycznie rośnie. Statystyki pokazują, że Polacy częściej myślą o założeniu rodziny, dopiero wtedy, gdy pozwala im na to sytuacja materialna. Z okazji Międzynarod...
Nn arrow
Czytaj więcej

Jak szybko i skutecznie wprowadzić PPK w firmie?
Pracownicze Plany Kapitałowe mają zachęcić Polaków do regularnego, długoterminowego oszczędzania. Żeby tak się stało działy HR muszą już teraz odpowiednio przygotować się do wdrożenia programu. Według badania Nationale-Nederlanden „PPK oczami Polaków” jedynie 34 proc. pr...
Nn arrow
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7