Co drugi Polak planuje podróż z wyprzedzeniem, aby uniknąć stresu
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden, blisko 40 proc. ankietowanych organizując wypoczynek, stara się mieć plan awaryjny, gdyby pierwotna wersja podróży się nie powiodła. Najistotniejsze podczas planowania wyjazdu są natomiast kwestie k...
Czytaj więcej

Pełna ochrona przed rezygnacją lub przerwaniem podróży – nowy produkt w ofercie Nationale-Nederlanden
Planowanie podróży w związku z wieloma nieprzewidzianymi zdarzeniami może być wyzwaniem. Nationale-Nederlanden, aby zagwarantować wsparcie, wprowadza do oferty polisę ochrony oraz zwrotu kosztów w takich sytuacjach. Już teraz klienci mogą korzystać z ubezpieczenia rezygn...
Czytaj więcej

Stres w pracy dotyka 3/4 Polaków
Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy zgodnie stwierdzają (76 proc.), że stres w pracy jest jednym z głównych wyzwań w zachowaniu równowagi psychicznej. Te trudności są dodatkowo potęgowane przez szereg czynników społecznych, takich jak inflacja, wojna w Ukrainie, zmiany ...
Czytaj więcej

Medbus rusza w Polskę. Fundacja Rak'n'Roll zachęca do zrobienia sobie Dnia na U i potwierdzenia swojego zdrowia
17 czerwca rusza akcja „Zrób sobie Dzień na U”, która ma na celu zachęcić każdego z nas do regularnej profilaktyki zdrowotnej. W specjalnie przygotowanej mobilnej przychodni mieszkańcy pięciu miast południowo-wschodniej Polski będą mogli wykonać bezpłatne badanie USG (pi...
Czytaj więcej

Z okazji Dnia Dziecka Nationale-Nederlanden zaprasza w podróż do krainy wyobraźni
Po oddaniu głosu dzieciom w ostatniej kampanii telewizyjnej, Nationale-Nederlanden postanowiło kontynuować tę koncepcję, umieszczając z okazji Dnia Dziecka prace plastyczne dzieci swoich pracowników na oficjalnej stronie internetowej. Firma, wierząca w wartość dziecięcej...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią promującą ubezpieczenie na wypadek nowotworu
Skala występowania nowotworów w Polsce to problem nie tylko zdrowotny, ale także społeczny. Szacuje się, że obecnie ponad 1,17 mln Polaków mierzy się z tą chorobą. Mając na uwadze te zatrważające statystyki, Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanią, która ma sk...
Czytaj więcej

Sezon rowerowy czas start! Co drugi Polak wybiera jazdę na rowerze jako formę aktywności fizycznej
Według badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden blisko dwie trzecie Polaków wraz z nadejściem cieplejszych dni zdecydowało się zwiększyć swoją aktywność fizyczną – czy to za pomocą biegania czy też jazdy na rowerze. Dużym zainteresowaniem wśród ankietow...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden w trosce o zdrowie psychiczne Polaków wprowadza nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego
Produkty ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden tworzone są z myślą o potrzebach klientów i mają zagwarantować im bezpieczeństwo oraz pełną ochronę – zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Według WHO depresja jest 4. najpowszechniejszą chorobą na świecie, a do 20...
Czytaj więcej

Wiosna motywuje Polaków – 2/3 z nas jest aktywnych przynajmniej raz w tygodniu
Wielu Polaków po długiej zimie pragnie wreszcie wyjść na zewnątrz w poszukiwaniu ruchu i świeżego powietrza. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden blisko dwie trzecie ankietowanych wraz z nadejściem sezonu wiosennego zamierza zwięk...
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7