Aktualności
Informacje prasowe
Raporty
Nagrody i wyróżnienia
Kontakt dla mediów
Więcej
Press Kit
Aktualności
Informacje prasowe
Raporty
Nagrody i wyróżnienia
Press Kit
Gorzkie statystyki. W 2030 roku co 10. Polak będzie chory na cukrzycę
Cukrzyca, z powodu swojej powszechności uznana jest za chorobę cywilizacyjną. Według Narodowego Funduszu Zdrowia do 2030 roku dotknie ona już 10 proc. Polaków. Tymczasem ryzyko zachorowania można znacząco ograniczyć poprzez odpowiedni styl życia i profilaktykę zdrowotną....
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią rekrutacyjno-wizerunkową – firma stawia na dalszy rozwój sieci sprzedaży
Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ – pod tym hasłem Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię skierowaną do osób zainteresowanych współpracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Firma planuje w ten sposób dotrzeć do osób, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać s...
Czytaj więcej
Zdrowie pracowników na pierwszym miejscu. Nationale-Nederlanden partnerem Dnia na U
Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w inicjatywy promujące troskę o zdrowie. W tym roku firma dołączyła do grona partnerów akcji Dzień na U, organizowanego przez fundację Rak’n’Roll. W ramach tej społecznej inicjatywy ubezpieczyciel umożliwia pracownikom skorzystan...
Czytaj więcej
Oferta szyta na miarę. Nationale-Nederlanden rusza z nową odsłoną ubezpieczeń na wypadek ciężkich zachorowań i nowotworów
Nationale-Nederlanden udostępniło nową wersję ubezpieczenia na wypadek nowotworu oraz w razie poważnego zachorowania w wersji modułowej. To znaczy, że klienci mogą wybrać podstawowy lub rozszerzony zakres każdej z polis. Firma podwyższyła sumy ubezpieczenia w każdym z pr...
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
Nowotwory złośliwe są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Te alarmujące dane stały się jednym z pretekstów do stworzenia przez Nationale-Nederlanden nowej kampanii, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. W ...
Czytaj więcej
Grupa NN zdecydowała o sprzedaży dawnej działalności MetLife w zakresie zarządzania aktywami w Polsce firmie Rockbridge
Grupa NN ogłosiła dziś, że porozumiała się z firmą Rockbridge w sprawie sprzedaży biznesu zarządzania aktywami w Polsce, wcześniej MetLife TFI S.A., a po rebrandingu Nationale-Nederlanden TFI S.A.
Czytaj więcej
Zrób TO dla JAJ! Bezpłatne badania dla mężczyzn w ramach kampanii Mosznowładcy wystartują już 1 października!
Rok 2022 będzie dla kampanii Mosznowładcy wyjątkowy. Jest to pierwsza edycja prowadzona wyłącznie pod nową nazwą, lecz nadal w duchu międzynarodowego ruchu zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii. Tym razem akcja rozpoczyna się już 1 października i trwać będzie przez dw...
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden partnerem głównym 1. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji
Jak podaje WHO, około 280 milionów ludzi na świecie cierpi na depresję, chorują również dzieci. By zwiększać społeczną świadomość i przeciwdziałać stygmatyzacji, 1. października ustanowiono Europejskim Dniem Walki z Depresją. Dlatego już w najbliższą sobotę odbędzie się ...
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 2022
Nationale-Nederlanden otrzymało tytuł Superbrands. Jest on przyznawany najlepiej postrzeganym markom, wyłanianym na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Czytaj więcej
Grupa NN podjęła decyzję o sprzedaży emerytalnego biznesu byłego MetLife w Polsce firmie Generali
Grupa NN ogłosiła dziś, że osiągnęła porozumienie z Generali w sprawie sprzedaży biznesu emerytalnego byłego MetLife w Polsce.
Czytaj więcej
3
4
5
6
7
8
9