Nationale-Nederlanden wśród laureatów konkursu Etyczna Firma
Nationale-Nederlanden po raz kolejny znalazło się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce. W konkursie organizowanym przez redakcję Pulsu Biznesu, przy wsparciu merytorycznym firmy doradczej PwC, wyróżniane są firmy, dla których etyka jest kluczowym elementem działa...
Nn arrow
Czytaj więcej

Raiffeisen Polbank zaoferuje klientom ubezpieczenia grupowe Nationale-Nederlanden
Klienci Raiffeisen Polbanku prowadzący własne firmy mogą korzystać z grupowego ubezpieczenie na życie „Razem dla siebie”. Bank przygotował to rozwiązanie we współpracy z Nationale-Nederlanden
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden stworzyło planszówkę dla nastolatków
Czy licealistów można zainteresować finansami? Nationale-Nederlanden oraz Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości postanowiły to sprawdzić. Wspólnie zainicjowały projekt na rzecz edukacji finansowej młodych Polaków i stworzyły przeznaczoną dla nich grę planszową. „Finan...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wprowadza ubezpieczenie turystyczne
Ochrona od momentu wyjścia z domu w czasie podróży i pobytu na wakacjach za granicą, assistance domowy pod nieobecność oraz pomoc w przypadku aktów terroryzmu. To główne cechy pierwszego ubezpieczenia majątkowego w ofercie Nationale-Nederlanden. Produkt dostępny jest już...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wspiera Światowy Dzień Walki z Rakiem
Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w akcje propagujące profilaktykę zdrowotną i finansową. W tym roku z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem ubezpieczyciel zorganizuje w Bydgoszczy akcję bezpłatnych konsultacji lekarskich oraz badań, które odbędą się 2 i 3 ...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden dołącza do Nienieodpowiedzialnych
Nationale-Nederlanden zostało partnerem konferencji Nienieodpowiedzialni, której piąta edycja odbędzie się 7 listopada w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Projekt ma na celu budowanie oraz wzmacnianie świadomości i odpowiedzialności społecznej wśród firm działających...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zapuści wąsy wraz z Movember Polska
Nationale-Nederlanden kolejny rok z rzędu wspiera kampanię Movember Polska, której czwarta edycja rozpoczyna się w listopadzie. Jej celem jest nagłośnienie kwestii profilaktyki nowotworowej wśród mężczyzn. Symbolem akcji są wąsy. Przy wsparciu towarzystwa ubezpieczeniowe...
Nn arrow
Czytaj więcej

Alternatywa dla szkolnego NNW od Nationale-Nederlanden
Według danych Ministerstwa Edukacji w roku szkolnym 2015/2016 doszło do ponad 65 tys. nieszczęśliwych wypadków w szkołach i przedszkolach. Z okazji nowego roku szkolnego Nationale-Nederlanden przygotowało specjalną ofertę dla rodziców, chcących zadbać o bezpieczeństwo sw...
Nn arrow
Czytaj więcej

„Oczami matki” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden
22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. Prezentować będzie ofertę dla rodziców chcących zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech. Mowa o ubezpieczeniu na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełn...
Nn arrow
Czytaj więcej
3
4
5
6
7
8
9