Zdrowie pracowników na pierwszym miejscu. Nationale-Nederlanden partnerem Dnia na U
Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w inicjatywy promujące troskę o zdrowie. W tym roku firma dołączyła do grona partnerów akcji Dzień na U, organizowanego przez fundację Rak’n’Roll. W ramach tej społecznej inicjatywy ubezpieczyciel umożliwia pracownikom skorzystan...
Czytaj więcej

Oferta szyta na miarę. Nationale-Nederlanden rusza z nową odsłoną ubezpieczeń na wypadek ciężkich zachorowań i nowotworów
Nationale-Nederlanden udostępniło nową wersję ubezpieczenia na wypadek nowotworu oraz w razie poważnego zachorowania w wersji modułowej. To znaczy, że klienci mogą wybrać podstawowy lub rozszerzony zakres każdej z polis. Firma podwyższyła sumy ubezpieczenia w każdym z pr...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
Nowotwory złośliwe są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Te alarmujące dane stały się jednym z pretekstów do stworzenia przez Nationale-Nederlanden nowej kampanii, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. W ...
Czytaj więcej

Grupa NN zdecydowała o sprzedaży dawnej działalności MetLife w zakresie zarządzania aktywami w Polsce firmie Rockbridge
Grupa NN ogłosiła dziś, że porozumiała się z firmą Rockbridge w sprawie sprzedaży biznesu  zarządzania aktywami w Polsce, wcześniej MetLife TFI S.A., a po rebrandingu Nationale-Nederlanden TFI S.A.
Czytaj więcej

Zrób TO dla JAJ! Bezpłatne badania dla mężczyzn w ramach kampanii Mosznowładcy wystartują już 1 października!
Rok 2022 będzie dla kampanii Mosznowładcy wyjątkowy. Jest to pierwsza edycja prowadzona wyłącznie pod nową nazwą, lecz nadal w duchu międzynarodowego ruchu zapoczątkowanego w 2004 roku w Australii. Tym razem akcja rozpoczyna się już 1 października i trwać będzie przez dw...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem głównym 1. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji
Jak podaje WHO, około 280 milionów ludzi na świecie cierpi na depresję, chorują również dzieci. By zwiększać społeczną świadomość i przeciwdziałać stygmatyzacji, 1. października ustanowiono Europejskim Dniem Walki z Depresją. Dlatego już w najbliższą sobotę odbędzie się ...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 2022
Nationale-Nederlanden otrzymało tytuł Superbrands. Jest on przyznawany najlepiej postrzeganym markom, wyłanianym na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Czytaj więcej

Grupa NN podjęła decyzję o sprzedaży emerytalnego biznesu byłego MetLife w Polsce firmie Generali
Grupa NN ogłosiła dziś, że osiągnęła porozumienie z Generali w sprawie sprzedaży biznesu emerytalnego byłego MetLife w Polsce.
Czytaj więcej

Nowa odsłona Ubezpieczenia Dziecka Bez Przerwy od Nationale-Nederlanden
Koszty leczenia i rehabilitacja, ugryzienie przez kleszcza, a także pomoc psychologiczna czy korepetycje – to tylko kilka elementów, które znalazły się w nowej odsłonie Ubezpieczenia Dziecka Bez Przerwy oferowanego przez Nationale-Nederlanden. Zaktualizowany produkt zost...
Czytaj więcej
1
2
3
4
5
6
7