Nationale-Nederlanden Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN
Nationale-Nederlanden od lat wspiera Polaków w trosce o ich życie, zdrowie oraz bezpieczeństwo najbliższych. To zaangażowanie w edukację zdrowotną, ale również finansową zyskało obecnie nowy wymiar. Nationale-Nederlanden zostało Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden PTE S.A. Partnerem Strategicznym XII Forum Ekonomicznego Młodych Liderów
Już 4 września w Nowym Sączu rozpocznie się XII Forum Ekonomiczne Młodych Liderów. To spotkanie młodego pokolenia z przedstawicielami polityki, nauki i biznesu, którzy wspólnie debatować będą nad ekonomiczną przyszłością Europy. Po raz kolejny Nationale-Nederlanden PTE S...
Nn arrow
Czytaj więcej

Bezpieczne dzieci z Nationale-Nederlanden
Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Już za kilka tygodni dzieci ponownie siądą w szkolnych ławkach. Aby dbać o ich bezpieczeństwo Nationale-Nederlanden przygotowało specjalną ofertę dla osób objętych ubezpieczeniem grupowym w miejscu pracy. Polisa „Razem dla siebie”...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nawet 2000 zł miesięcznej wypłaty na wypadek niezdolności do pracy
Nationale-Nederlanden wprowadza do oferty nową propozycję dla klientów indywidualnych. „Miesięczna wypłata” ma chronić przed nagłą zmianą standardu życia w przypadku, gdy ubezpieczony przez dłuższy okres nie będzie mógł pracować na skutek choroby bądź nieszczęśliwego wyp...
Nn arrow
Czytaj więcej

„Ochrona Rodziny” Nationale-Nederlanden dostępna dla klientów Raiffeisen Polbank
Raiffeisen Polbank oraz Nationale-Nederlanden nawiązały współpracę w zakresie dystrybucji ubezpieczeń tzw. samodzielnych, czyli niepowiązanych z produktem bankowym. Od kwietnia we wszystkich oddziałach Banku dostępne jest ubezpieczenie „Ochrona Rodziny”, czyli polisa, dz...
Nn arrow
Czytaj więcej

„Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden
19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. To nowa odsłona dobrze już znanego klientom produktu, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Posiadaczom...
Nn arrow
Czytaj więcej

Gdy pojawiają się dzieci, Polacy zaczynają myśleć o przyszłości
Ponad 80 proc. Polaków uważa się za dojrzałych i odpowiedzialnych. Takie poczucie rośnie wśród osób, które zakładają rodzinę. Jednak jak wynika z raportu Nationale-Nederlanden „Dojrzałość finansowa Polaków 2017” przygotowanego na podstawie badania GfK, dojrzałość Polaków...
Nn arrow
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance
Nationale-Nederlanden we współpracy z Sollers Consulting wdrożyło nowoczesne i innowacyjne rozwiązania informatyczne, które będą wykorzystywane m.in. w jednym ze strategicznych kanałów sprzedaży - bancassurance. Systemy TIA i RIFE dają zupełnie nowe możliwości współpracy...
Nn arrow
Czytaj więcej

Licealiści rozwiązują problemy społeczne w pierwszej polskiej edycji programu Social Innovation Relay.
Ponad 60 pomysłów na innowacje społeczne zgłosili uczniowie w pierwszej polskiej edycji programu Social Innovation Relay. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w międzynarodowym finale konkursu. Wśród zgłoszonych pomysłów jest między innymi specjalna opaska połączona z apl...
Nn arrow
Czytaj więcej
4
5
6
7
8
9
10