Szybka pomoc psychologiczna dla pół tysiąca chorych na raka i depresję
Co trzecia osoba chorująca na raka zmaga się również z depresją. Pacjent, którego życiu zagrażają dwie tak poważne choroby, nie powinien czekać w kolejkach na wsparcie. Tymczasem w Polsce w kolejce do terapii z psychoonkologiem można spędzić nawet ponad rok. Fundacja „Tw...
Czytaj więcej

Grupa NN przejmie biznes MetLife w Polsce i Grecji
Dziś Grupa NN ogłosiła porozumienie w zakresie nabycia biznesu MetLife w Polsce i w Grecji. Wartość transakcji szacowana jest na kwotę 584 milionów EUR. Inwestycja ta wzmacnia wiodącą pozycję rynkową Grupy NN na rynku ubezpieczeń na życie oraz produktów emerytalnych w Po...
Czytaj więcej

Mali pacjenci w wirtualnym świecie. Fundacja K.I.D.S. i Nationale-Nederlanden pracują nad projektem VR dla dziecięcych szpitali
Zastosowanie wirtualnej rzeczywistości jako wsparcia dla najmłodszych pacjentów to jedna z inicjatyw Fundacji K.I.D.S., której celem jest stworzenie nowoczesnych szpitali przyszłości. Wprowadzenie do placówek medycznych rozwiązań VR ma zminimalizować ból oraz stres u dzi...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z tytułem Business SuperBrands 2021
Nationale-Nederlanden w wyniku głosowania ekspertów Konfederacji Lewiatan zostało wyróżnione tytułem Business SuperBrands 2021. Tym samym ubezpieczyciel znalazł się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
Czytaj więcej

Boom na rowery trwa w najlepsze. Ponad jedna trzecia Polaków korzysta z tych pojazdów nawet kilka razy w tygodniu
Jazda na rowerze czy hulajnodze to dla Polaków coraz częściej nie tylko alternatywa dla komunikacji miejskiej, ale dodatkowa aktywność fizyczna, a nawet hobby. Jak wynika z drugiej edycji badania Nationale-Nederlanden „Polacy na dwóch kółkach” aż 87 proc. z nich korzysta...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden ponownie doceniony w Konkursie „Dobroczyńca Roku” 2021
W tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”, Nationale-Nederlanden zostało laureatem w kategorii zdrowie. Kapituła doceniła firmę za zaangażowanie oraz wsparcie kampanii Movember Polska, w ramach której zorganizowano badania przesiewowe dla mężczyzn pod kątem nowotw...
Czytaj więcej

#KołaZainteresowań – inspirująca do aktywności kampania Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Jej celem jest zachęcenie do wymiany porad, propozycji tras czy wspóln...
Czytaj więcej

Chatbot pomoże Nationale-Nederlanden wyłowić z rynku największe talenty
W związku ze stałym rozwojem firma Nationale-Nederlanden nawiązała właśnie współpracę ze startupem Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Jego zadaniem jest wsparcie procesu rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu i wyborze kandydat...
Czytaj więcej

"Dziękuję" – czyli prosty sposób na zadowolenie pracowników i sukces firmy
Dzień Doceniania Pracowników, który co roku przypada na pierwszy piątek marca, wciąż znajduje się w kalendarzu świąt nietypowych. Mimo tego o uznaniu i potrzebie wynagradzania osób zatrudnionych w firmie za dobrze wykonaną pracę, mówi się w Polsce coraz częściej. Rośnie ...
Czytaj więcej
4
5
6
7
8
9
10