Aktualności
Informacje prasowe
Raporty
Nagrody i wyróżnienia
Kontakt dla mediów
Więcej
Press Kit
Aktualności
Informacje prasowe
Raporty
Nagrody i wyróżnienia
Press Kit
Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden
16 maja br. Nationale-Nederlanden uatrakcyjniło swoją polisę „Ochrona Jutra” dodając do niej wariant dla osób młodszych, w wieku 18-30 lat. Mogą one od teraz skorzystać z „Ochrony Jutra na Start” na jeszcze bardziej korzystnych warunkach. Ubezpieczyciel wprowadził także ...
Czytaj więcej
Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!
18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja dedykowana jest do wszystkich rodziców, w tym także do osób które mogą składać wnioski w ramach rządowego programu „Rodzina 500 plus”.
Czytaj więcej
Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur
„Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?” przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Nationale-Nederlanden.
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem
4 lutego br. stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Nationale-Nederlanden, które już od wielu lat organizuje, wspiera i promuje profilaktykę chorób nowot...
Czytaj więcej
Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden
Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, która będzie miała trzy odsłony. Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która poprzez dziecięce spojrzenie na świat zwraca uwagę s...
Czytaj więcej
„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”
Polacy unikają badań, bo najczęściej boją się diagnozy lub krępują samego badania. Z tych powodów Nationale-Nederlanden zainaugurowało w październiku kampanię „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”, której celem było przełamania w nas lęku przed profilaktycznymi badaniami...
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden wspiera męską kampanię Movember Polska 2015
Nationale-Nederlanden (wcześniej ING Życie) wspiera tegoroczną, polską edycję międzynarodowego ruchu Movember. Celem przedsięwzięcia jest podnoszenie świadomości mężczyzn w zakresie profilaktyki nowotworowej.
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden z nowym podejściem do ubezpieczeń ochronno-inwestycyjnych
Nationale-Nederlanden dokonało istotnych zmian w konstrukcji jednego ze swoich flagowych produktów chroniących życie i zdrowie Ubezpieczonego oraz jego najbliższych – w razie takich zdarzeń losowych jak m.in. choroba czy wypadek – i umożliwiających mu gromadzenie kapitał...
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię pod hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am”.
Ambasadorami akcji zostali Marta Wajda, Grzegorz Sobieszek, ale też Agnieszka Rzucidło, która na co dzień pracuje w Nationale-Nederlanden. Spoty zachęcają do przełamania lęku przed profilaktycznymi badaniami lekarskimi.
Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden wprowadza do oferty pakiet CARDIO
Nationale-Nederlanden wprowadza do oferty pakiet CARDIO, czyli kompleksowe zabezpieczenie życia i zdrowia klientów na wypadek chorób serca.
Czytaj więcej
20
21
22
23
24
25
26