UOKiK wyraził zgodę na przejęcie 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. przez Nationale-Nederlanden
22 czerwca br. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na dokonanie koncentracji polegającej na przejęciu przez Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. („Nationale-Nederlanden”) 100 proc. akcji Domu Kredytowego Notus S.A. („Notus...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden przejmuje 100 proc. akcji w Dom Kredytowy Notus S.A.
W dniu 17 maja Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. („Nationale-Nederlanden”) podpisało umowę z akcjonariuszami Domu Kredytowego Notus S.A., na podstawie której przejmie 100% akcji Domu Kredytowego Notus S.A. („Notus Doradcy Finansowi”) – jednego z...
Czytaj więcej

Ubezpieczenie na życie dla młodych w ofercie Nationale-Nederlanden
16 maja br. Nationale-Nederlanden uatrakcyjniło swoją polisę „Ochrona Jutra” dodając do niej wariant dla osób młodszych, w wieku 18-30 lat. Mogą one od teraz skorzystać z „Ochrony Jutra na Start” na jeszcze bardziej korzystnych warunkach. Ubezpieczyciel wprowadził także ...
Czytaj więcej

Promocja 500+. Zadbaj o przyszłość swojego dziecka z Nationale-Nederlanden!
18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja dedykowana jest do wszystkich rodziców, w tym także do osób które mogą składać wnioski w ramach rządowego programu „Rodzina 500 plus”.
Czytaj więcej

Potrzebna jest edukacja społeczeństwa w zakresie emerytur
„Skłonność Polaków do dodatkowego oszczędzania na emeryturę – mit czy rzeczywistość?” przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Nationale-Nederlanden.
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden partnerem czwartych obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem
4 lutego br. stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny już po raz czwarty organizuje obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Nationale-Nederlanden, które już od wielu lat organizuje, wspiera i promuje profilaktykę chorób nowot...
Czytaj więcej

Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden
Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, która będzie miała trzy odsłony. Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która poprzez dziecięce spojrzenie na świat zwraca uwagę s...
Czytaj więcej

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”
Polacy unikają badań, bo najczęściej boją się diagnozy lub krępują samego badania. Z tych powodów Nationale-Nederlanden zainaugurowało w październiku kampanię „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”, której celem było przełamania w nas lęku przed profilaktycznymi badaniami...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden wspiera męską kampanię Movember Polska 2015
Nationale-Nederlanden (wcześniej ING Życie) wspiera tegoroczną, polską edycję międzynarodowego ruchu Movember. Celem przedsięwzięcia jest podnoszenie świadomości mężczyzn w zakresie profilaktyki nowotworowej.
Czytaj więcej
20
21
22
23
24
25
26