„Ochrona Rodziny” Nationale-Nederlanden dostępna dla klientów Raiffeisen Polbank
Raiffeisen Polbank oraz Nationale-Nederlanden nawiązały współpracę w zakresie dystrybucji ubezpieczeń tzw. samodzielnych, czyli niepowiązanych z produktem bankowym. Od kwietnia we wszystkich oddziałach Banku dostępne jest ubezpieczenie „Ochrona Rodziny”, czyli polisa, dz...
Czytaj więcej

„Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden
19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. To nowa odsłona dobrze już znanego klientom produktu, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Posiadaczom...
Czytaj więcej

Gdy pojawiają się dzieci, Polacy zaczynają myśleć o przyszłości
Ponad 80 proc. Polaków uważa się za dojrzałych i odpowiedzialnych. Takie poczucie rośnie wśród osób, które zakładają rodzinę. Jednak jak wynika z raportu Nationale-Nederlanden „Dojrzałość finansowa Polaków 2017” przygotowanego na podstawie badania GfK, dojrzałość Polaków...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden inwestuje w technologiczne innowacje wspierające rozwój bancassurance
Nationale-Nederlanden we współpracy z Sollers Consulting wdrożyło nowoczesne i innowacyjne rozwiązania informatyczne, które będą wykorzystywane m.in. w jednym ze strategicznych kanałów sprzedaży - bancassurance. Systemy TIA i RIFE dają zupełnie nowe możliwości współpracy...
Czytaj więcej

Licealiści rozwiązują problemy społeczne w pierwszej polskiej edycji programu Social Innovation Relay.
Ponad 60 pomysłów na innowacje społeczne zgłosili uczniowie w pierwszej polskiej edycji programu Social Innovation Relay. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w międzynarodowym finale konkursu. Wśród zgłoszonych pomysłów jest między innymi specjalna opaska połączona z apl...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden „Nie szuka Pracowników”
Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię rekrutacyjną. Firma, dążąc do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem, rusza z nową akcją mającą na celu pozycjonowanie marki jako atrakcyjnego pracodawcy. Kampania pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” skupi...
Czytaj więcej

Nationale-Nederlanden z ochroną na wypadek niezdolności do pracy
Nationale-Nederlanden wprowadza do swojej oferty ubezpieczeń grupowych nową opcję dla klientów. „Miesięczna wypłata” ma chronić pracowników przed nagłą zmianą standardu życia, jeśli przez dłuższy okres nie będą mogli pracować na skutek choroby bądź nieszczęśliwego wypadk...
Czytaj więcej

Zdrowe Koszyki - 4 luty 2017 - Stwórz dobry nawyk w Światowy Dzień Walki z Rakiem
Stwórz dobry nawyk - karm ciało, rusz się, badaj, planuj, odetchnij - w Światowy Dzień Walki z Rakiem. Już 4 lutego 2017 r. w warszawskiej Hali Koszyki skomponuj własny koszyk zdrowia spośród pięciu „składników” – aktywności, relaksu, prawidłowego odżywiania, badań profi...
Czytaj więcej

KNF udzieliła zezwolenia na prowadzenie przez Nationale-Nederlanden działalności w obszarze ubezpieczeń majątkowych
Decyzja Komisji umożliwia firmie wejście w obszar ubezpieczeń majątkowych.
Czytaj więcej
20
21
22
23
24
25
26